Wiosenne must have mamy

Hej!


Ostatnio każde zakupy kończą się nowościami dla syna. Idzie wiosna, zbliża się sezon wiosenno letni i mama też powinna o siebie zadbać. Żeby znowu potrzeby syna (chociaż nie wiem, czy mogę tak nazwać dwudziestą bluzkę syna), nie przyćmiły potrzeb mamy stworzyłam dziś listę. Listę rzeczy które „muszę” nabyć na nowy sezon.
Jasne jeansy - stradivarius 79,90zł
Leginsy z nadrukiem -bershka 44,90zł
Kolorowa bluza - sinsay 59,90zł
Granatowe lub szare buty sportowe - sizeer 279,99zł

T-shirt z ciekawym nadrukiem, z surowym wykończeniem - mustache.pl 59,90-89,90zł
T-shirt oversizowy w marynarskie paski - stradivarius 29,90zł
Dresy - zalando 229zł
Kalosze - allegro 39zł
Bluzka z odkrytymi ramionami - zara 39,90zł

A jakie są wasze plany zakupowe? Szykujecie się już do wiosny?

Pozdrawiam
Madame B



Share:

9 komentarze

  1. Pewnie że się już szykuje :)
    Ja muszę zakupić nowy dresik do biegania :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie moge doczekac sie wiosny! Super ubranka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też czekam na wiosnę, a z zakupami, jak kg spadną :P tyle, że się nie zapowiada.... :O

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic, tylko się stroić. przyłączę się do tego postu ;) też chcę to mieć!

    www.MartynaG.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam też kilka fajnych opcji ale pewnie jak zawsze wygrają zakupy Kubusiowe ;-)

    Ale nie powiem- zestawienie super, szczególnie bluza w kwiaty

    www.zaraz-wracam.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. ja muszę się rozejrzeć za jakimiś adidaskami aby śmigać za moimi chłopakami, te granatowe są dość ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze, to zanim zacznę robić plany zakupowe, to muszę schudnąć :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zaczynam wreszcie chodzić w sukienkach - kupuje ich coraz więcej. Mam jeden wypróbowany fason i staram się wyszukiwać podobnych, bo już mam sprawdzone, że dobrze się w nim czuję. pozdrawiam zuza

    OdpowiedzUsuń