Warzywne placki kukurydziane dla małego i dużego.

Hej!

Dziś „sprzedam” Wam ulubiony przepis na placuszki mojego synka. Nie ukrywam, że po delikatnym doprawieniu ja również chętnie je zjadam. Tak też jeden prosty przepis i posiłek dla całej rodziny gotowy.


Potrzebne składniki:
1 szklanka ugotowanych do miękkości warzyw (w naszym przypadku kalafior, brokuł i marchewka). Mogą być świeże lub mrożone.
1 szklanka mąki kukurydzianej
1 jajko
Olej z pestek winogron do smażenia
Dla dorosłych szczypta soli i pieprzu

Sposób wykonania:
Wcześniej ugotowane (lub uparzone) warzywa rozgniatam delikatnie widelcem. Dodaję mąki i wbijam jajo. 



Następnie wszystko dobrze mieszam. Smażę na patelni delikatnie wysmarowanej olejem. Po usmażeniu placuszków dla syna, do ciasta dodaje sól i pieprz, a następnie przygotowuję placki dla siebie.


A jakie jest ulubione danie Waszego dziecka? 
Pozdrawiam
Madame B

Share:

6 komentarze

  1. Wyglądają na bardzo smaczne a przede wszystkim ZDROWE!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super to wygląda. Chyba wypróbuje na moim synku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jadłam jeszcze takich placków. Zapowiadają się pysznie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł, chętnie go z Franiem przetestujemy. Tylko musze poszukać muszę poszukać gdzieś mąki kukurydzianej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też z miłą chęcią przetestuje :) nigdy takich nie jadłam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają naprawdę smacznie i zdrowo

    OdpowiedzUsuń