Ulubieńcy mamy i syna – styczeń

Cześć!

Zapraszam na totalny mix tematów i zdjęć. Dziś kilka rzeczy, które królowały w naszym domu w miesiącu styczniu i stały się ulubieńcami moimi lub syna J


Ulubieńcy Michasia:


MaMari, czyli klonowy gryzak z zawieszką od Lullalove. Michasiowi właśnie wyrzyna się górna jedynka i gryzak bardzo nam pomógł. Ponadto wygląda genialnie!

Pierwsze klocki malucha, sorter – Fisher Price. Ulubiona zabawa, mama buduje wieże, a synek psuje i tak w kółko. Ewentualnie zbieranie klocków po całym domu. Zajmuje maluszka na dłuuuugi czas.

Jeździk Kubuś Puchatek – niby dla dzieci od roczku, ale syn jeździ nim po całym mieszkaniu aż napotka na ścianę. Czasami służy również za pchacz.

Ulubieńcy mamy i syna:

Wielofunkcyjna przywieszka ToGo od Lullalove towarzyszy nam na wszystkich spacerach. Pilnuje uciekających rękawiczek, kocyków, czy zabawek. W domu również się przydaje np. … pilnuje, by koc, na którym bawi się syn, nie uciekał po pokoju.

Szczotka do butelek i smoczków Soft Brush firmy MAM, o której pisałam <tutaj>. Domywa wszystkie naczynia synka. I jak ja mogłam się męczyć z tym druciakiem?

Ulubieńcy mamy:

Serial Homeland - historia dotyczy odnalezionego nagle i w niewyjaśnionych okolicznościach jeńca wojennego, który był przetrzymywany w niewoli w Iraku aż przez 8 lat. Wraca do kraju i zostaje bohaterem narodowym, czy słusznie? Drugą główną bohaterką jest agenta CIA Carrie, która ma prawdziwy dar do walki z terroryzmem. Wciągający, kontrowersyjny, zaskakujący...

Film Zaginiona dziewczyna - Amy i Nick przeżywają kryzys. W dniu rocznicy ślubu kobieta znika bez śladu, jej mąż staje się głównym podejrzanym. Film ma bardzo oryginalną fabułę i jest zaskakujący. Trochę dziwny i długi, ale naprawdę warty obejrzenia.

Kozaki - Zara Kids, już Wam kiedyś pokazywałam. Okazały się być mega wygodne i mega ciepłe. No i nadal jestem pod ich urokiem

A co było hitem u Was w styczniu? Może coś polecacie?

Pozdrawiam
Madame B

Share:

17 komentarze

  1. Świetnie połączyłaś ulubieńców ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Mam nadzieje, że będą się teraz pojawiać co miesiąc.

      Usuń
  2. Gdybym sama nie poznała Lullalove nie pokochałabym tak mocno zapinek TaGo. Nie spodziewałam się, że taka mala rzecz może być tak praktyczna - a jednak.

    Żałuję że nie mam szczotki MAM, ale mam butle, smoczki i smoczek (różowy) które testujemy :)

    www.MartynaG.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My mamy testujemy jeszcze kubek niekapek i gryzak. Ciekawe jak się u Ciebie sprawdzą gadżety od MAM.

      Usuń
  3. U nas królowały śliniaki od Lullalove i... Grill elektryczny :d.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę że lullalove wymiata :-) i wcale się nie dziwie!

      Usuń
  4. Świetne kozaki :)
    U nas śpiewający słoń, który dostaliśmy w spadku po siostrzeńcu - gdy gra mam 3 min dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle czasu dla siebie :-) chociaż dobre i tyle:-)

      Usuń
  5. Super zestawienie i kilka rzeczy wpadło mi w oko :-) Więcej takich zestawień proszę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysl i chyba dam sie namowic na ta szczotke do butelek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne i przydatne zestawienie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa jestem tego gryzaka drewnianego, do tej pory się opierałam, ale może najwyższy czas spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Michaś jest fanem drewnianego łóżeczka, drewnianego fotelika to i gryzak drewniany musiał się sprawdzić. Fajne jest również przypięcie.

      Usuń
  9. Serial również oglądam i polecam. A film chetnie obejrze bo juz o nim slyszalam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Franuś też uwielbia gryzak od Lullalove ;) a mama serial hotelach, chociaż pierwszy sezon był najlepszy, jak to zwykle bywa. A w styczniu na naszej liście znalazłoby się drewniane klocki, kubeczek logi 360, buciki z decathlonu, serial W garniturach oraz wyprzedaże lupy z Mango dla mamy a z Zary dla Frania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. klocki drewniane też mam w planach zakupić... a jakie polecasz? Serial W garniturach też uwielbiam! No i wyprzedaże z Zary też powinny się znaleźć na mojej liście... zapomniałam :/

      Usuń
    2. Lullalove ma teraz nowe takie gryzaki-autka, czaimy się na nie:) Togo sprawiły, że nasz 5 letni synek nie zgubił żadnej rękawiczki a zima się chyba kończy! No sukces po prostu:D Mamy krokodyle. Młodszy to jeszcze z wózka rękawiczkami nie macha:D całe szczęście. Uwielbiam kolor kozaków! Pozdrawiam!

      Usuń