Setny post!

Cześć!

Pamiętam jak cztery miesiące temu mąż namawiał mnie do założenia bloga. Że dzięki temu rozerwę się, poznam inne przyszłe matki, wymienię się doświadczeniami. Sceptycznie do tego podchodziłam, bo:
  • Tyle osób bloguje, to kto będzie mnie czytał?
  • Jestem z wykształcenia matematykiem/finansistą to gdzie ja się nadaje do pisania?
  • O czym będę pisać?
  • Zapewne to, co zrobię będzie nudne i „sztywne”

Jednak teraz zdecydowanie tego nie żałuję. Dzięki temu poznałam wiele dziewczyn w podobnej sytuacji co ja, dowiaduję się wiele ciekawych rzeczy odnośnie porodu, opieki nad dzieckiem, pielęgnacji małego i siebie samej, kosmetycznych hitów i nowości. Ponadto pisanie postów sprawia mi ogromną radość, uwielbiam czytać wasze komentarze.  Mam nadzieję, że będę świętować jeszcze nie jedną setkę:

A teraz o blogu w liczbach:
  • 100 wpisów
  • Ponad 7150 wyświetleń
  • 158 komentarzy
  • 11 członków
  • Prawie 54000 wyświetleń na Google+

Dziękuje wszystkim którzy tu zaglądają, bo to zachęca mnie do dalszego pisania.

Pozdrawiam

Madame B

Share:

2 komentarze