Suchy Szampon Batiste - Biedronkowe nowości

Cześć!


Ostatnio sklepy dyskontowe prześcigają się również z ofertami kosmetycznymi. W Biedronce od 3 lipca obowiązuje oferta "Lato w kosmetyczce cz. 1", a całą gazetkę można obejrzeć tutaj. Zachęcona pozytywnymi opiniami od jakiegoś czasu planowałam zakup suchego szamponu Batiste. Produkt niestety do tej pory był dostępny głównie w sklepach internetowych, a jego koszt ok. 15zł za 200ml + koszt dostawy. W Biedronce możemy go kupić za jedyne 10,99zł.



W moim koszyku znalazła się wersja Tropical o egzotycznym zapachu kokosa, melona, banana i brzoskwini z wanilią i drzewem sandałowym. Na razie szamponu użyłam raz i jestem zadowolona z efektu. Po aplikacji włosy wyglądały świeżo i były uniesione u nasady. Jedyny minus to białe ślady na moich bardzo ciemnych włosach. Mimo, że produkt rozpylałam z zalecanej 30 centymetrowej odległości w niektórych miejscach musiałam wyczesać. Może to kwestia wprawy. Generalnie jestem zadowolona z produktu. Myślę, że przydatny kosmetyk wśród młodych mam, które nie mogą narzekać na nadmiar wolnego czasu. Uratuje nas nie jeden raz w trudnej sytuacji.


Warte zainteresowania są również Szampon i odżywka Argan Professional, czy suplement diety wraz z szczotką na wzór Tangle Teezer. Ponieważ oferta nazywa się "Lato w kosmetyczce cz. 1" już wkrótce możemy wypatrywać nowych promocji.

A Wy używacie suchych szamponów? Czy ratują Was, gdy nagle trzeba wyjść z domu? Które polecacie? Upolowałyście coś w Biedronce?


Pozdrawiam.

Share:

2 komentarze

  1. Jakoś mnie one nie przekonują. Musze po prostu umyć włosy, bo inaczej bym się źle czuła. Też jestem młodą mamą. ;)
    Natomiast kupiłam szczotkę w Biedronce.
    pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Anna Saccone z annasaccone.com używa szamponu Batiste, by dodać włosom objętości. Ja wypróbowałam suchy szampon z Rossmannna w tym celu. Ale to tylko, jak robiłam fale lokówką stożkową. Produktu używałam u nasady pryskałam nawet z dość bliska i na moim blondzie efekt był naprawdę fajny. Ja lubię trochę włosy usztywnić. Teraz to wciąż noszę związane://

    OdpowiedzUsuń