Moje pierwsze DENKO.

Cześć dziewczyny!



Ponieważ bardzo lubię czytać tego typu wpisy, postanowiłam sama spróbować i opisać produkty, które wykończyłam. Myślę, że po wykorzystaniu całego opakowania ma się już wyrobioną opinię na temat danego kosmetyku. Łatwo podać wady i zalety produktu. To zaczynamy J



BingoSpa sól do kąpieli z mikroelementami owoce tropikalne – bardzo tani (2,99zł za 550g) i fajny produkt do kąpieli. Ma przyjemny grejpfrutowy zapach, pozostawia skórę miłą w dotyku. Kupię ponownie.


Glinka Ghassoul używałam jej, jako maseczki do twarzy i spisywała się naprawdę dobrze. Dokładnie usuwa zanieczyszczenia i martwy naskórek. Pozostawia buzię miękką i gładką. Na pewno stworze jeszcze post o glinkach, a tą kupię ponownie.


Mydło Allepo, mój faworyt do mycia twarzy. Kiedyś wzbraniałam się od mydeł i nigdy ich nie używałam jednak to stosuję dwa razy dziennie. Pisałam o nim tutaj, kupię ponownie (już kupiłam).


Serum do ciała antycellulit i wyszczuplanie SORAYA Body Diet 24, używałam z innymi preparatami na cellulit. Ten produkt skończył się zdecydowanie najszybciej, a efekty mimo, że tego kosmetyku już nie używałam nadal były. Dlatego sądzę, że nie jest to zasługa tego serum. Produkt delikatnie chłodzi i dość dobrze nawilża, ale nie kupię go ponownie.


Maybelline Affinitone puder do twarzy, jeden z moich ulubionych pudrów. Daje naturalny efekt, długo się utrzymuje. Pełna recenzja tutajKupię go ponownie.


C-Thru Emerald Shine najlepsza woda toaletowa drogeryjna. Można upolować 50ml za 40zł, Świeży zapach jeżyn, czerwonej porzeczki, fiołków, róży i lilii. Całkiem trwała. Kupię ponownie.


Annabelle Minerals podkład mineralny kryjący. Zawsze sądziłam, że taki kosmetyk nie może dobrze kryć i nie zastąpi tradycyjnego podkładu. Jednak bardzo się myliłam, ten minerał świetnie kryje, ujednolica i jest naturalny. Jednak nie zauważyłam poprawy w wyglądzie mojej cery po przejściu na minerały, a w sumie taki był zamiar. Dlatego mam mieszane odczucia, jeszcze nie wiem, czy kupię go ponownie.

Używałyście któregoś z tych produktów?

Pozdrawiam

Madame B

Share:

1 komentarze

  1. Wow muszę sobie kupić to mydełko. Do mojej super-suchej i alergicznej skóry powinno być jak znalazł!

    OdpowiedzUsuń