Kremowy żel do mycia HYDRAIN3 HIALURO - recenzja

Hej

Otrzymałam do przetestowania od marki Dermedic kremowy żel do mycia HYDRAIN3 HIALURO. Testowanie nie było związane z prowadzeniem bloga, jednak jest to produkt godny uwagi, więc postanowiłam go opisać



Według producenta:
Kremowy żel Hydrain zmywa makijaż i wszelkie zanieczyszczenia, pozostawiając uczucie świeżości i czystości. Delikatne substancje powierzchniowo czynne niezawierające SLS i SLES wraz z wodą termalną oczyszczają skórę w wyjątkowo łagodny sposób. Olej makadamia z dużą zawartością kwasu oleinowego oraz lecytyny wzmacnia lipidową barierę ochronna skóry, chroniąc tym samym przed transepidermalną utratą wody /TEWL/. Nie wysusza skóry jak inne środki myjące. Kwas hialuronowy oraz algi morskie zatrzymują wodę w głębszych warstwach naskórka, zapobiegając wysuszaniu skóry.
Cena: 26zł/ 200ml

Moja opinia:
Przede wszystkim produkt bardzo wydajny. Używam od dwóch tygodni i praktycznie nie widzę ubytku. Opakowanie wygodne, łatwo wycisnąć odpowiednią ilość produktu.
Jest przeznaczony do skóry suchej lub bardzo suchej jednak przy mojej tłustej również sprawdza się bardzo dobrze. Moja cera często jest podrażniona od silnie działających kremów, czy peelingów, ponadto odwodniona. Umycie buzi tym produktem koi i bardzo dobrze nawilża, bez efektu ściągnięcia. Żel nie zostawia tłustej powłoki, nie zatyka, nie powoduje świecenia. Pozostawia skórę czystą i świeżą.
Bardzo dobry produkt, po którego jeszcze nie raz sięgnę. Z polecenia Kejt dokupiłam krem pod oczy z tej serii i pierwsze wrażenie jak najbardziej na tak.


A Wy, czym myjecie twarz? Lubicie produkty marki Dermedic?

Pozdrawiam 
Madame B

Share:

1 komentarze

  1. Taaaak! To bardzo dobra marka a do tego produkują w Łodzi:) Ja używam serii Angio coś tam na naczynka, ale z Hialuro cośtam też miałam- np. świetny krem pod oczy- jedyny nieszczypiący.

    OdpowiedzUsuń