Mój ulubiony nudziak do ust - Catrice, Ultimate Colour.

Cześć

Dziś chce przedstawić mojego ulubionego nudziaka do ust. Uwielbiam lakiery i pomadki w takich kolorach. Są uniwersalne, ponadczasowe i eleganckie.


Według producenta:
Pomadka Ultimate Colour pozostawia usta lśniące i pełne koloru dzięki dużej ilości pigmentów. Niezwykle trwała i w pełni kryjąca zapewni ustom elegancki look przez wiele godzin. Dostępna w 16 kolorach.

Cena: 16zł/ 3,8g



Moja opinia:
Pomadka znajduje się w bardzo porządnym opakowaniu zamykanym na „klik”. Wygląda i jest wykonane naprawdę dobrze. Pomadka jest rzeczywiście mocno napigmentowana. Jedno pociągnięcie, a usta są pokryte kolorem. Jestem posiadaczką koloru 010 Be Natural!. Szminka ma kremową konsystencję, absolutnie nie podkreśla niedoskonałości (suchych skórek). Usta wyglądają na zadbane. Z trwałością jest już gorzej, niestety pomadkę trzeba dość często poprawiać. Na szczęście schodzi dość równomiernie i ponieważ mój kolor jest dość naturalny nie rzuca się to w oczy.



Mimo swojej średniej trwałości, kolor i konsystencja sprawiają, że uwielbiam tą pomadkę. Jest idealna, jeśli muszę umalować usta bez lusterka, wygląda naturalnie, a usta dają wrażenie naprawdę zadbanych.

Lubicie nudziaki? Jaki jest Wasz ulubiony?


Pozdrawiam 
Madame B

Share:

2 komentarze

  1. Szkoda, że nie pokazałaś jak prezentuje się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety to zdjęcie nie wyszło :( Następnym razem postaram się poprawić :)

      Usuń