Drugie urodziny Bloga!

Chyba zacznę standardowo, czas bardzo szybko płynie i nawet nie wiem kiedy te dwa lata minęły. Mimo, że ten czas tak szybko zleciał widzę (i czuję) ogromne zmiany. Blog przeszedł na własną domenę, ciężko pracuję nad zdjęciami (z różnym skutkiem), posty pojawiają się regularnie, facebook i instagram (a zwłaszcza ten drugi) są bardzo aktywne, a ja staram się rozwijać i ciągle szukam inspiracji... Madame Blania stało się w tym czasie nieodłącznym elementem mojego życia. Nie ma dnia, kiedy nie poświęciłabym chociaż chwili na blogowe sprawy.


Blog pozwolił mi wiele osiągnąć i jeszcze więcej zmienić. Moja wiedza dotycząca parentingu, pielęgnacji, czy kosmetyków stale rośnie. Zaczęłam uczestniczyć w spotkaniach, w trakcie których poznaję wielu wspaniałych ludzi. Mimo, że lustrzanka nadal pozostaje w strefie marzeń staram sie doskonalić swój warsztat fotograficzny :) Blogowanie dodało mi ogromnej pewności siebie i odwagi.

Zmienia się też liczba czytelników... przybywa Was coraz więcej, co niesamowicie mnie cieszy. Nikt mi nie powie, że ilość osób odwiedzająca ich bloga działa najbardziej motywująco. Gdyby Nie Wy, moje czytelniczki całe to tworzenie bloga nie miało by sensu. Chciałabym by każda z Was znalazła tu coś dla siebie. Nie chce zamykać się na ściśle określone tematy, bo matka to też kobieta. Dlatego staram się mieszać modę dziecięcą, z przepisami na pyszny hummus, a kosmetyki dla mamy z zabawkami dla tych znacznie młodszych.  

Ponieważ bloga piszę z myślą o Was może podpowiecie mi jakie tematy lubicie najbardziej? Czego Wam tu brakuje, a co sprawia, że wracacie?

Moje matematyczne wykształcenie nie pozwala mi przejść obojętnie obok cyferek. Mimo, że blog to ludzie, a nie liczby to kilka pojawić się musi :)

Łączna liczba wyświetleń: 176 000 (to ponad 4 razy więcej niż rok temu)
Liczba opublikowanych postów: 375
Liczba komentarzy: 2500 (od kiedy przeszłam na disqus troszkę ciężej to zsumować, ale gdzieś tak będzie :)
Facebook: 350 (czemu tak mało?) <tutaj>
Instagram: 450 <tutaj>

Jeszcze raz serdecznie dziękuję wszystkim którzy mnie czytają. Uwielbiam gdy tu zaglądacie i komentujecie. A z okazji świąt Wielkanocnych chciałabym Wam życzyć dużo miłości i szczęści, żebyście najbliższe dni spędziły wraz z kochającą rodziną :*

Pozdrawiam
Madame Blania


Share:

0 komentarze