Nowa Linia Produktów Nivea Repair & Targeted Care

Jakiś czas temu zostałam zaproszona do nowej kampanii Nivea Hair dzięki której miałam możliwość przetestowania najnowszą linię Nivea Repair&Targeted Care. Mimo ogromnej miłości do kosmetyków naturalnych przyznaje się bez bicia,  moje włosy uwielbiają drogeryjne odżywki.


Produkty (szampon i odżywka) z tej serii mają za zadanie precyzyjnie odbudowywać, wzmacniać, chronić przed uszkodzeniami i zapobiegać łamaniu włosów. Zarówno szampon jak i odżywka dzięki formule z nutri - esencją zawierającą olejek makadamia oraz eucerit sprawiają, że włosy wyglądają pięknie i zdrowo.


Jaka jest moja opinia?

Moje oczekiwania wobec szamponu nie były wysokie. Wychodzę z założenia, że produkt który mam na włosach minutę cudów nie sprawi. Ma za to dobrze myć włosy nie obciążając ich i nie plącząc. I tak szampon Nivea Repair&Targeted Care sprawdził się bez zarzutu. 

Odżywka również sprawdziła się znakomicie. Włosy są lśniące i błyszczące oraz dobrze nawilżone, dzięki temu wyglądają bardzo zdrowo. Jednocześnie kosmetyk nie obciąża włosów i nie powoduje nadmiernego przetłuszczania, ale nie należy nakładać go za dużo.

Szampon i odżywka mają bardzo kremową konsystencje i wystarczy ich odrobina by pokryć całe włosy. Bardzo lubię zapach kosmetyków Nivea i  produkty z serii Repair&Targeted Care nie zawiodły mnie pod tym względem.

Podsumowując są to kosmetyki w dobrej cenie i całkiem niezłej jakości. Poręczne opakowania w tradycyjnych dla marki Nivea opakowaniach.


Jakie produkty do pielęgnacji włosów Wy preferujecie?

Pozdrawiam
Madame Blania

Share:

0 komentarze