3 Polskie Marki które ostatnio odkryłam

Jeśli śledzicie mnie na bieżąco wiecie, że uwielbiam rzeczy wyprodukowane w Polsce. Mocno trzymam kciuki za producentów którzy tworzą i działają w naszym kraju. Gdy kupuję takie produkty dzielę się swoimi odkryciami  na blogu, czy instagramie <tutaj>. Ponadto we wpisach o ulubieńcach danego miesiąc pojawiają się polskie firmy które skradły moje serce. Dziś chciałam Wam pokrótce przedstawić trzy marki które ostatnio odkryłam i których asortyment bardzo mnie zainteresował.



Trzy Igły to łódzka marka tworząca ubrania dla nowoczesnych kobiet. Na ich kolekcje po raz pierwszy natknęłam się na Instagramie Fashionelki. Kilka rzeczy od razu wpadło mi w oko, a fakt że ubranka powstają w moim mieście nie pozostawił mi wyboru ♥ I tak w mojej szafie znalazły się już dwie rzeczy tej marki... i na pewno nie ostatnie. Ubrania są pięknie uszyte z dużą dbałością o detale i dzięki temu znakomicie leżą. Z tego co widziałam dziś wieczorem rusza letnia wyprzedaż więc zaglądajcie do ich sklepu internetowego. 


sukienki polska marka




me&BAGS pochodzi z Krakowa i od 2010 tworzy torebki oraz akcesoria. Oferta sklepu bogata jest w wygodne i funkcjonalne torebki, a mnie szczególnie przypadły do gustu te tkaninowe. Jednak wybór wzorów jest tak duży, że nie potrafię zdecydować się na jedną. Torebki są w bardziej sportowym stylu, ale znakomicie sprawdzą się gdy cały dzień biegamy po mieście, czy wychodzimy z dzieckiem i potrzebujemy spakować dużo rzeczy.

me & bags


Scandinavia to producent polskich kosmetyków naturalnych pełnych cennych składników odżywczych oraz gwarancja nawilżenia skóry. Produkty tej firmy świetnie nadają się zarówno w profesjonalnych salonu urody jak i w prywatnym domowym zaciszu. Miałam możliwość przetestowania zarówno peelingu jak i masła do ciała i jestem nimi oczarowana. Pięknie pachną, cudownie nawilżają i mają genialny skład.

polskie kosmetyki naturalne


Lubicie kupować polskie produkty? Znacie jakieś fajne firmy tworzące w naszym kraju?

Pozdrawiam
Madame Blania

Share:

0 komentarze