3 pomysły na szybkie koktajle. Jak dostarczyć organizmowi dużej porcji witamin?

Od dłuższego czasu staram się jeść zdrowo. Świadomie komponuję dietę, zwracam dużą uwagę na to co ląduję na moim talerzu. Ograniczyłam przetworzone jedzenie, nie jem słodyczy... długo by tak wymieniać. Ale wiecie co? Czasami nie jest łatwo!

Jak dostarczyć dodatkowej porcji warzyw

Pomysły na zdrowe koktajle


Często kuszona jestem różnymi smakołykami, a czasami nie mam po prostu czasu i jem w biegu. Moim sposobem na zachowanie zdrowej diety jest nie poddawanie się za każdym razem gdy trochę podwinie mi się noga. Każdemu może się zdarzyć, a jeden dzień fatalnego jedzenia nie zaburzy całego tygodnia ciężkiej pracy. Tak naprawdę nie liczy się dokładnie to co zjadłam, a czego nie... tylko moje świadome podejście do jedzenia. 
Mój sposób na "podgonienie" diety gdy nie udało mi się zjeść wystarczająco zdrowo to koktajle owocowo-warzywne. Jest to też dobry sposób na przemycenie składników które nie do końca lubię. Takie koktajle to prawdziwa bomba witaminowa! Ponadto są smaczne, spokojnie są w stanie zastąpić mały posiłek i szybkie do przygotowania. Poniżej pokaże Wam moje trzy ulubione warianty, ale tak naprawdę możecie mieszać i kombinować do woli ♥

1. Koktajl truskawkowo-bananowy

To mieszanka mleka roślinnego, truskawek, banana. Lubię dorzucić do tego guaranę, żeby mieć dużo energii. Jest słodki i dość sycący dlatego znakomicie sprawdzi się jako deser lub drugie śniadanie.

2. Koktajl z owoców leśnych

Skład podobny do powyższego: mleko roślinne, jagody, borówki i maliny. Gdy jest na nie sezon to super, a zimą czeka na mnie pełna zamrażarka owoców. Do tego sproszkowany młody jęczmień, siemię lniane lub nasiona chia.

3. Zielony koktajl

Jarmuż, szpinak baby, świeży ananas oraz woda źródlana i jestem w stanie przełknąć to całe zielsko :) Nie lubię jarmużu pod żadną inną postacią i wszystkie jego wartości odżywcze nie są w stanie tego zmienić. Dlatego przemycam go w takiej postaci, a gdy nie mam świeżego zastępuję go sproszkowanym - liofilizowanym. Koktajl dostarcza nam wielu witamin i mikroelementów, wspaniale działa na nasze jelita i układ trawienny i jest fit :)


A Wy macie swoje sprawdzone sposoby na przemycenie dodatkowej porcji owoców i warzyw? Lubicie takie koktajle?

Pozdrawiam
Madame Blania

Share:

0 komentarze