Promocja 2+2 na kosmetyki do depilacji ciała oraz pielęgnację stóp. Co kupić w Rossmannie na promocji, a jakich kosmetyków nie polecam?

W tym roku Rossmann naprawdę rozpieszcza nas promocjami.  Tym razem od 10 do 19 czerwca będzie obowiązywać oferta 2 + 2 (cztery produkty w cenie dwóch) na kosmetyki do depilacji oraz pielęgnacji stóp. Czyli na produkty które kupujemy najczęściej w sezonie wiosenno-letnim. Oferta ponownie skierowana jest dla osób posiadających aplikację Klub Rossmann. Warto więc zrobić zapas maszynek do golenia, zaopatrzyć się w produkty na odciski, czy wypróbować żelowe wkładki do butów. 
promocja w Rossmannie na kosmetyki do depilacji i pielęgnacji stóp

Jakie kosmetyki do pielęgnacji stóp polecam, jakie produkty do depilacji sprawdzają mi się najlepiej? 


Nivelazione, Krem w sprayu do stóp to moje ostatnie odkrycie i absolutny hit. Przyjemnie odświeża, wygładza i długotrwale nawilża błyskawicznie wchłaniając się i nie pozostawiając lepkiej warstwy. Nie lubię czekać jak kosmetyk się wchłonie więc dla mnie to idealne rozwiązanie.

Lirene, skarpetki złuszczające, profesjonalny zabieg do domowego użytku. Tego typu produkty stosuję z 2-3 razy w roku. Znakomicie złuszczają pozostawiając skórę delikatną i zregenerowaną. Zabieg polega na założeniu skarpet wypełnionych specjalną substancją na 60-90 minut. Po paru dniach zaczyna schodzić nam skór wraz z niewielkimi odciskami. Widok ten nie jest zbyt przyjemna, ale dla efektu końcowego warto :)  

Bielenda, Vanity krem do depilacji , skóra wrażliwa. Bardzo fajny krem który jest zarówno skuteczny jak i delikatny. Kosztuje niewiele, a jego jakość jest porównywalna z dużo droższymi kosmetykami.

Rossmann depilacja i pielęgnacja stóp

Gillette, Simply Venus 3 to jak dla mnie najlepsze maszynki do golenia. Są skuteczne, a jednocześnie delikatne i nie powodują podrażnień. Mam wrażliwą skórę z tendencją do wrastających włosków więc jest to dla mnie bardzo ważne. 

Veet, krem do depilacji pod prysznicem, skóra wrażliwa. Jeszcze nie stosowałam, ale obietnice producenta są kuszące. Szybka i delikatna depilacja to idealne rozwiązanie ponieważ jestem raczej niecierpliwa :) W promocji warto wypróbować taką opcję. 

Lirene, Scrub, wygładzający gruboziarnisty peeling do stóp. Regularny peeling jest dla mnie niezmiernie ważny dotyczy to również stóp. Dzięki temu nie mam z nimi większych kłopotów, a ten peeling jest bardzo skuteczny i w rozsądnej cenie.

Lirene, Stop szorstkości, krem-koncentrat do stóp intensywnie wygładzający z 20% UREA.  Mocznik zmiękcza i wygładza skórę, a sam krem szybko się wchłania. Jestem mu wierna już kilka lat. 

Wkładki do butów oraz preparaty na otarcia, które zawsze warto mieć na wszelki wypadek. Te produkty również będą zaliczać się do promocji więc warto zrobić mały zapas lub wypróbować coś nowego.


Jakich kosmetyków do stóp i depilacji nie polecam kupować?


Scholl, kurzajki i brodawki, spray do usuwania kurzajek i brodawek. Niestety zupełnie się nie sprawdziła ani u mnie ani u męża. Dużo kosztuje, a zupełnie nic nie pomaga.

Maszynki BIC u mnie zupełnie się nie sprawdzają. Często się nimi zacinam i zawsze wywołują podrażnienia. Omijam je szerokim łukiem.

Z promocji można skorzystać tylko raz i dotyczy ona osób posiadających aplikację Klubu Rossmann.

A Wy macie swoich ulubieńców? Jakie kosmetyki do pielęgnacji stóp oraz depilacji polecacie?

Pozdrawiam
Madame Blania 

Share:

0 komentarze