Color Tattoo od Maybelline – idealny cień do szybkiego makijażu oka

Cześć

Nie wiem czy kiedyś wspominałam, ale jestem totalnym świrem jeśli chodzi o cienie do powiek. Mam ich ogromną ilość, a i tak ciągle kupuje nowe. Mimo, że mam ich tak wiele zawsze wracam do swoich ulubieńców i głownie nimi wykonuję makijaż. Do grona tych godnych uwagi należą Color Tattoo od Maybelline. Są to kultowe kosmetyki więc pewnie większość z Was o nich słyszała, ale czy ich używałyście?
Według producenta:
Długotrwały, 24-godzinny efekt koloru, który imituje trwałość tatuażu i intensywność tuszu.
Nasz najtrwalszy, wyjątkowy cień o konsystencji kremu-żelu
• Wyjątkowa formuła intensywnie nasyca spojrzenie kolorem do 24h
• Łatwa aplikacja w 2 krokach: nanieś punktowo cień na powiekę, a następnie uzupełnij od wewnętrznego do zewnętrznego kącika oka
• Szeroki wachlarz klasycznych, neutralnych odcieni oraz najmodniejszych kolorów, prosto ze światowych wybiegów
Cena 24zł/4g

Moja opinia:
Cień znajduje się w porządnym szklanym przezroczystym słoiczku z plastikową zakrętka. Wygląda naprawdę bardzo porządnie, nic się nie odkręca, nie pęka.
Są bardzo dobrze napigmentowane, kolory są nasycone i wyraziste (chociaż podobno nie wszystkie). Ja posiadam  35 On and on Bronze oraz 05 Eternal Gold. Kremowa konsystencja pozwala na błyskawiczną aplikacje. Jeśli mamy naprawdę mało czasu wystarczy palcem wklepać trochę kosmetyku w powiekę i super efekt murowany. Bez rozcierania, mieszania kolorów, blendowania. Może też pełnić rolę bazy pod inne cienie i ładnie podbijać kolory.
Cienie długo utrzymują się na powiece (nie potrzeba bazy), nie zbierają w załamaniu powieki, nie rozmazują. Bez problemu wytrzymują cały dzień (chociaż brąz 35 jest zdecydowanie bardziej trwały).
Wydajność produktu oceniam celująco. Można malować i malować i końca nie widać. Naprawdę ciężko wykorzystać cały produkt przed upłynięciem terminu ważności.
Z ciekawostek odcień 40 Permanent Taupe polecany jest do wypełniania brwi. Wiele blogerek wychwala go do tego celu. Dla mnie kolor jest za szary, ale mam naturalnie czarne rzęsy, więc to dlatego.
Podsumowując jest to niezwykle trwały cień do szybkiego makijażu. Kiedy wiem, że za 5 minut trzeba wyjść, a zależy mi na podkreślonym oku używam właśnie tego kosmetyku. A, że ostatnio wszystko robię w pośpiechu cień jest niezastąpiony.

Pozdrawiam 
Madame B

Share:

3 komentarze

  1. Bardzo fajny, chyba sobie zakupię, bo już jakiś czas szukam cienia idealnego. A i kolorystyka mi odpowiada

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne odcienie tych cieni- uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń