Święta w zdjęciach.

Cześć! Jak minęły Wam święta? 

Mam nadzieję, że podobnie jak ja spędziłyście je w rodzinnej i ciepłej atmosferze. U nas te święta były wyjątkowe, bo z nowym członkiem rodziny. Dziecko sprawia, że ze zdwojoną siłą dba się o magiczną atmosferę, o piękne dekoracje, o prawdziwego mikołaja i wspaniałą atmosferę. Mimo, że syn jeszcze nie wiele z tego rozumiał, a najlepszym upominkiem było szeleszczące pudełko od prezentu oraz metki od zabawek mam nadzieję, że poczuł ciepłą rodzinną atmosferę oraz to jak mocno jest kochany. Poniżej nasz mały świąteczny mix zdjęć. 









Pozdrawiam
Madame B

Share:

13 komentarze

  1. Świetny Maluch :)
    I mikołaja się nie bał!

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie mogę napatrzeć się jakie to Twoje dzieciątko zadowolone jest :) Pełne uśmiechu... mój aż takiej radości nie potrafi okazywać. Co nie znaczy oczywiście, że się nie uśmiecha.
    To musiały być bardzo przyjemne święta...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze święta! Synek bardzo często się uśmiecha, ale równie często się złości :-)

      Usuń
  3. U nas to też były pierwsze święta mojego synka tylko niestety ja miałam gorączkę i prawie nie wstawałam z łóżka :( Mam nadzieję, że za rok będzie lepiej, fajnie, że u Was wszystko przebiegło pomyślnie :)
    Pozdrawiam
    swiat-mimi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję, ale kolejne święta będą jeszcze lepsze jak dzieci zaczną to rozumieć :-)

      Usuń
  4. Ale wesoły chłopak :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Urodzaj Mikołajów ;) wliczając psa było ich czterech ;). Cudne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mikołaj pierwsza klasa! I mama jaka laska! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz! Michaś wyrasta na niezłego przystojniaka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne zdjęcia! U Ciebie wszyscy zawsze tacy uśmiechnięci!

    OdpowiedzUsuń