2014 i marzenia do spełnienia na 2015 rok

Rok 2014 był bardzo udany i zmienił moje życie o 1800. Narodziny syna, poznawanie i uczenie się siebie nawzajem oraz wspólne spędzanie czasu sprawiły, że ten rok był wyjątkowy. Ponadto znalazłam nową pasje, jaką jest pisanie bloga (za co bardzo dziękuje mężowi, bo to on mnie namówił). Poznałam wiele fantastycznych dziewczyn online. Współpraca z mamą nad nową firmą to spełnienie mojego kolejnego marzenia. Mam nadzieję, że rok 2015 będzie dla mnie równie łaskawy. A jakie są moje plany i życzenia na nowy rok?

Być najlepsza mamą dla mojego syna.

Rozwijać firmę oraz bloga.

Kupić działkę, gdzie kiedyś stanie nasz dom.

Zaopatrzyć się w nowy sprzęt do zdjęć. Uwielbiam uwieczniać syna, a stary aparat niestety nie współpracuje.

Dużo zdrowia i miłości dla mojej rodziny. Kocham naszą wesołą trójkę (w sumie z psem czwórkę). I może pomyśleć o drugim urwisie…

A jakie są Wasze marzenia? Życzę Wam, aby w nowym 2015 roku spełniły się Wasze wszystkie marzenia. Dużo zdrowia i miłości i żeby nowy rok był jeszcze lepszy?

Pozdrawiam i do zobaczenia w nowym roku!
Madame B

Share:

9 komentarze

  1. U nas bardzo podobnie Kochana. Rok zaliczamy do udanych a kolejny będzie jeszcze lepszy!
    Wszystko w życiu zmienia małe dziecię.

    Dużo szczęścia Wam życzę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę, aby spełniły się wszystkie Twoje cele :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno wszystko będzie po twojej myśli ;-) Udanego 2015 roku;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spełnienia wszystkich noworocznych życzeń

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby 2015 był jeszcze lepszy, jak się dobrze uwiniesz to i rodzeństwo dla Michasia zdążyć załatwić:)

    OdpowiedzUsuń