Wyprzedaże i Liebster Blog Awards

Hej, co słychać u Was po świętach?

Sezon wyprzedaży uważam za otwarty. Oczywiście, jako nałogowa zakupoholiczka do południa wybrałam się na zakupy. Wróciłam jednak po chwili do domu, bo kolejki w kasach mnie porządnie odstraszyły. Dopiero wieczorem zrobiłam drugie (zdecydowanie bardziej udane) podejście. Zamówiłam też kilka ubranek dla synka przez internet, bo dziecięcy dział Zary świecił pustkami. Dodam jeszcze, że w sklepach stacjonarnych Smyka są niższe ceny niż online. Ponadto jesteśmy zapisani do klubu, mamy dodatkowe -10%. Więc co udało mi się dziś upolować?
Legginsy "boom" i "splash" (Zara)- 25,90 PLN - 35,90 PLN
Koszulka  z golfem (Zara) - 16,90 PLN - 19,90 PLN
Legginsy w czaszki (Zara) - 25,90 PLN - 35,90 PLN
Koszulka z dekoltem na guziki i kieszonką (Zara) - 19,90 PLN - 25,90 PLN

Body chłopięce (Smyk) - 10,80 PLN 19,99 PLN
Koszulka dziewczęca z długim rękawem (Smyk) - 10,80 PLN - 19,99 PLN (na prezent)
Komplet chłopięcy z psem Pluto (Smyk) - 27,00 PLN - 44,99 PLN
Koszulka chłopięca z tygryskiem (Smyk) - 18,00 PLN - 29,99 PLN

I coś dla mamy :)

Bluza z aplikacją (Zara) - 39,90 PLN - 69,90 PLN
Jeansy (Zara) - 79,90 PLN 99,90 PLN
Woda toaletowa (Zara) - 29,90 PLN 49,90 PLN
Jest jeszcze spódnica z Pull and Bear, ale nie mam jej zdjęcia. Pewnie zobaczycie ją w mojej sylwestrowej stylizacji. :)

Ponadto jakiś czas temu zostałam ponownie nominowana do Liebster Blog Awards. Jest mi bardzo miło i dziękuje za to wyróżnienie la-wendowo.

1.                  Książka, którą zapamiętam na zawsze to...?
Ciężko wybrać mi jedną pozycję, bo czytałam naprawdę wiele ciekawych książek. Może wymienię te z dzieciństwa, dzięki którym uwielbiam czytać: „Dzieci z Bullerbyn” Astrid Lindgren i „Mały Książę” Antoine de Saint-Exupery. 

2.                  Syn czy córka?
Zawsze chciałam mieć córkę, jednak kiedy urodził się syn całkowicie mi się odmieniło. W końcu co może być lepszego niż synek mamusi J. No może synek + córeczka, ale przyjdzie i na to czas J.

3.                  Twoja najgorsza cecha wg Ciebie, to...?
Mam dużo wad, ale jakaś szczególnie dokuczliwa… hmm… może jestem zbyt uparta i czasami leniwa J

4.                  Twoja najlepsza cecha wg Ciebie, to...?
Tu też ciężko wybrać jedną, ale chyba jestem empatyczna i staram się zrozumieć zachowanie innych osób. Jestem też ambitna.

5.                  Kawa czy herbata?
Zdecydowanie herbata, ale zielona.

6.                  Wolisz na słodko czy na ostro?
Ostro… uwielbiam i tego mi ostatnio najbardziej brakuje. W czasie ciąży i teraz, gdy karmię muszę się ograniczać. Jak skończę karmić piersią przez miesiąc będę jadła samo ostre jedzenie J

7.                  Twoja opinia na temat szczepień u dzieci.
My wybraliśmy te refundowane + pneumokoki.

8.                  Jesteś/nie jesteś perfekcyjną panią domu...?
Chciałabym i bardzo lubię porządek. Ale moje lenistwo i straszna niechęć do zmywania często wygrywają.

9.                  Na którą stronę świata wychodzi okno w Twojej sypialni?
Północny wschód – chyba J

10.               Dom czy mieszkanie?
Na razie mieszkanie, ale w planach dom

11.               Czy faktycznie pieniądze szczęście nie dają, wg Ciebie?
Dają szczęście, ale nie tylko pieniądze. Jest mnóstwo rzeczy, które mają na to wpływ: zdrowie, miłość, robienie na co dzień tego, co się lubi, możliwość spełniania marzeń…

Zgodnie z zasadami zabawy powinnam nominować kolejne 11 osób. Ponieważ wcześniej brałam już udział w tej zabawie i nie chce ponownie nominować tych samych osób zapraszam do zabawy wszystkich chętnych i zainteresowanych. Złamię tym samym zasady gry...ale zasady są po to by je łamać :). Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe. 

Pozdrawiam 
Madame B


Share:

3 komentarze

  1. Super zakupy uwielbiam Zarę. Swoją drogą dziwne ze stacjonarnie taniej w smyky niż online.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że zapomniałam o wyprzedażach w Zarze, bo wszystko się rozeszlo w mgnieniu oka

    OdpowiedzUsuń