Prezent dla męża/partnera/chłopaka (niepotrzebne skreślić)

Hej!

Zacznę od przypomnienia o konkursie http://madameblania.blogspot.com/2014/12/konkurs-biznesmama.htmlZachęcam do udziału, macie czas do 18 grudnia do godziny 12.00 (do południa). Do wygrania dowolne ubranko z asortymentu sklepu Monello.

Wracając do tematu posta :-)

Były już pomysły na prezenty dla młodej mamy, dziś pora uszczęśliwić naszą drugą połówkę. Poniżej kilka pomysłów i inspiracji.

1. Książka… tak, tak mężczyźni też czytają. Trzeba im tylko podsunąć coś, co ich zainteresuje.

2. Elegancki portfel to coś, czego nasz mężczyzna raczej sobie sam nie kupi, bo przecież stary jeszcze jakoś się trzyma. Natomiast na prezent to pomysł idealny.

3. Koszulka super taty, lub taka ze zdjęciem dziecka. Każdy tatuś na pewno będzie ją chętnie nosił.

4. Gra na komputer, PlayStation, czy na czym tam gra nasz partner

5. Elegancki, skórzany pasek na pewno przyda się każdemu mężczyźnie.


6. Bidon/shaker to miły upominek dla każdego fana sportu

7. Jeśli nasz mąż chodzi na siłownię, basen, czy gra w piłkę nowa torba na pewno mu się spodoba.

8. Zegarek, może być elegancki lub sportowy, w zależności od upodobań.

9. Dobre słuchawki dla fana muzyki i gier. Jest to też dobry prezent dla nas, dzięki słuchawkom nie będziemy musiały słuchać już dźwięku strzałów w grze, czy „durnych” filmików na youtube.


10. Golarka, jeśli jeszcze jej nie posiada, albo posiada model z przed 10 lat.

11. Perfumy lub kosmetyki to coś, czego mężczyzna sam sobie nie kupi, a chętnie by dostał.

13. Zestaw kolekcjonerski ulubionego zespołu lub filmu.

A jakie są Wasze pomysły na prezent? 

Pozdrawiam 
Madame B



Share:

10 komentarze

  1. Bardzo fajna lista! Dużo rzeczy bym z niej wybrała! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja kupiłam podkładkę pod laptopa i zegarek mojemu mężowi :) Bratu natomiast koszulkę, a tacie kosmetyki. Z tatą mam zawsze największy problem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z tatą też mam problem zawsze, a w tym roku dostanie piżamę :-)

      Usuń
  3. wow, dokładnie te same książki kupiłam w tym roku, ale to na mikołajki :) i zestaw portfel+pasek na święta. a w zeszłym roku zestaw kosmetyków i taką golarkę philipsa, którą mój facet szybko ochrzcił jednym z najbardziej udanych prezentów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój mąż to jest ciężki przypadek. Zawsze mam problem, co mu kupić. A najlepsze jest to, że jak go pytam, co by chciał, to sam mówi, że nie wie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to norma zarówno u mojego taty jak i męża. Zawsze na pytanie co jest Ci potrzebne, co byś chciał? odpowiedz brzmi, że nic.A kobieta zawsze stworzy listę potrzebnych jej rzeczy :)

      Usuń
  5. Bardzo fajne inspiracje :) O zegarku sama myślałam, bo to poza wszystkim fajna biżuteria dla faceta, szczególnie, że każda inna biżuteria u faceta przeważnie źle wygląda. Taką koszulkę super tata też kiedyś widziałam gdzieś, ale chciałam kupić koleżance z napisem super teściowa. Golarkę kupowałam bratu dwa albo trzy lata temu (philipsa sensotouch) i jest bardzo zadowolony, bo wreszcie zaczął się dokładnie golić i nie chodzi pozacinany i poobklejany plastrami na twarzy (golenie maszynką dla 16-latka to spore wyzwanie :)) ) Ewentualnie, z rzeczy na twojej liście podoba mi się ta torba adidasa, najlepiej do kompletu z bidonem. Muszę rozważyć taki prezent (o ile jeszcze zdążę)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nigdy nie wiedziałam co kupić swojemu lubemu aż wreszcie trafiłam do tego sklepu http://unhuman.pl/pol_m_STREET-SALE-80476.html gdzie są ubrania dokładnie w jego guście i w cenach, które mnie nie przerażają, haha

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mojego narzeczonego najlepszym prezentem są słuchawki. Lubi elektronikę i uwielbia słuchać muzyki. Najlepsze co może być. Chociaż ciężko wybrać model, który zadowoli go dźwiękiem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wybrałam torbę na ramię tutaj http://sklep.solier.pl/pol_m_Torby-meskie_Torby-na-ramie-148.html. Może mało romatycznie ale za to praktycznie a wydaje mi się, że faceci są właśnie praktyczni.

    OdpowiedzUsuń