Konkurs + Biznesmama

Cześć!

Jakiś czas temu wspominałam, że ostatnio zajmuję się nie tylko synkiem i prowadzeniem bloga, ale pracuję nad czymś jeszcze. Od dziecka miałam dwie pasje matematyka i … ubrania. Zawsze moje zeszyty były pełne szkiców, rysunków, a szafy pełne ciuchów. Ostatecznie wylądowałam na politechnice, skończyłam matematykę finansową i w takim zawodzie pracuję. Jednak siedzenie w domu zmotywowało mnie do działania i postanowiłam spróbować spełnić swoje drugie marzenie. Razem z mamą reaktywowałyśmy firmę odzieżową dla dzieci prowadzoną niegdyś przez rodziców. I tak powstało Monello, połączenie doświadczenia babci, świeżego spojrzenia mamy oraz uroku synka J.
Pozwolę sobie zatem na małą reklamę J. Firma na razie się rozkręca i dopiero powstają nowe wzory.  Z dostępnym asortymentem można zapoznać się tutaj, a z okazji Świąt Bożego Narodzenia zapraszam do wzięcia udziału w konkursie.

Zasady są bardzo proste. Aby wziąć udział w konkursie należy:
- Polubić na FB fanpage Monello
- Udostępnić zdjęcie konkursowe (dostępne na fb Monello) na swoim blogu lub facebooku.
- W komentarzu (w tym poście lub pod udostępnianym zdjęciem) wkleić link do produktu, który chcesz otrzymać w ramach wygranej wraz z krótkim uzasadnieniem.

Nagrodę możecie wybrać tutaj: http://allegro.pl/Shop.php/Show?id=38649267

Konkurs trwa do 18 grudnia 2014, do godziny 12:00. Jeszcze tego samego dnia (wieczorem) zostaną ogłoszone wyniki.
Na adres do wysyłki czekam do 3 dni od ogłoszenia wyników. Tak aby nagroda zdążyła dotrzeć przed świętami.
Nagrodę wysyłamy tylko na terenie Polski.

Zapraszam do zabawy!

Pozdrawiam 
Madame B

Share:

4 komentarze

  1. Zgłasza się :)
    Udostępniłam na fb, i polubiłam :)
    Wybieram : http://allegro.pl/koszulobody-koszula-body-rozmiar-80-producent-i4897440207.html
    Koszulka idealna dla małego dżentelmena, jakim jest mój syn. Przyda się na najbliższe wesele, na które się wybieramy!

    OdpowiedzUsuń
  2. O chętnie wezmę udział w twoim konkursie :)
    Poza konkursem to podziwiam Cię całą sobą! uwielbiam kiedy mamy siedząc w domu i zajmując się dzieckiem chcą robić coś jeszcze, coś swojego :D Brawo!
    Na fejsie lubię jako Justyna Sz, udostępniłam baner na blogu http://zwyklamamusia.blogspot.com/
    Wybieram sukienkę dresową w najmniejszym dostępnym rozmiarze :) Dlaczego? A można tak prostolinijnie: "bo jest śliczna!" ? Jak można to właśnie dlatego, jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłosiłam się na fb jako Anna Ch

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w biznesie :)!

    OdpowiedzUsuń