Nowości kosmetyczne

Hej

W związku ze zbliżającymi się świętami sklepy kuszą promocjami -20% w Sephora, Black Friday, Dzień darmowej dostawy. No i niestety uległam pokusom… znowu. Moja miłość do kosmetyków wygrała ze zdrowym rozsądkiem. Ponadto świętowałam imieniny, a w weekend odwiedził nas Mikołaj.
Zawartość mojej toaletki znowu się znacznie zwiększyła, a sam mebel jakoś pojemności swojej nie zmienia. A szkoda…
Wracając do tematu, „pochwalę się” jakie nowości zakupiłam/dostałam.

Pierwsze zakupy to łowy z Sephory. Zakupiłam zestaw Clarins z kremem Daily Energizer Cream, który ma nawilżać i jednocześnie zwalczać niedoskonałości cery. Jest niekomedogenny (czyli nie zatyka porów). W zestawie znajduje się również małej pojemności żel do mycia twarzy, tonik oraz ładna duża kosmetyczka. Drugi produkt to miniatura Porefessional benefit. Ten bezbarwny, nietłusty balsam zmniejsza widoczność porów i pierwszych zmarszczek, idealny jako baza pod makijaż. Wole nie używać tego typu produktów na co dzień, ale na większe wyjścia chętnie wypróbuję, bo słyszałam o nim wiele dobrego.
Douglas niestety nie proponował ciekawych promocji (i rzadko to robi : /), ale skusiłam się na miniaturę kremu bb z Clinique oraz szczoteczkę do brwi (moja stara troszkę zaniemogła).
Imieninowy prezent od brata to podkład mineralny kryjący Annabelle Minerals. Wróciłam do niego po dłuższej przerwie, bardzo fajny produkt, o którym napiszę niedługo troszkę więcej.
Bardzo okazałe zamówienie z Mintishop z 20% rabacikiem (z okazji Black Friday). Uwielbiam ten sklep, postanowiłam zaszaleć i zrobić sobie konkretny prezent imieninowy. Do koszyka wrzuciłam wszystko, na co miałam ochotę od dłuższego czasu.
Moje pierwsze kosmetyki The Balm. Słynny rozświetlacz Mary-Lou Manizer chodził za mną już naprawdę długo. Mój jedyny rozświetlacz nie był najlepszy, miał sto lat i w końcu się skończył. Pierwsze wrażenie…wow… oryginalne opakowanie, wspaniały kolor, super jako rozświetlacz i jako cień. Już wiem, czemu ma tak dobre opinie.
Paletka do makijażu Autobalm California the Balm również mnie oczarowała. Opakowanie udające prawo jazdy… boskie. W skład paletki wchodzą dwa cienie oraz róż i rozświetlacz, które również mogą posłużyć nam za cień do powiek.
Sleek MakeUp Precious MetalsPaleta rozświetlaczy, też mnie bardzo kusiła. Po co mi tyle rozświetlaczy? Ponieważ miałam nienajlepszego doświadczenie z tego typu kosmetykami chciałam popróbować czegoś nowego. Po za tym zawsze mogą posłużyć mi za cienie do powiek. Paleta również bardzo przypadła mi do gustu. Lubię kremowe kosmetyki, a ta paleta posiada trzy takie produkty oraz jeden sypki (no może trochę przegięłam z ilością highlighterów, starczą mi do 60-tki).
Pędzel 360 Maestro do podkreślania dolnej powieki. Brakowało mi takiego w kolekcji i męczyłam się używając pacynek do cieni. Bardzo lubię zaznaczać dolną powiekę, ponieważ mam mocno opadającą górną powiekę, na której nic nie widać.
Korund kosmetyczny to podobno świetny peeling w niezłej cenie. Na pewno podzielę się z Wami swoją opinią. Czekajcie na recenzję.
Ostatni mój zakup to woski i świeczki Yankee Candle w świątecznych zapachach. Najpierw zakupiłam dwie w Mintishop, ale tak mi się spodobały, że dokupiłam kolejne w Kosmetykomania.pl (korzystając z darmowej dostawy oraz z obniżki na świąteczne zapachy). Będą to również dodatki do prezentów dla rodziców i teściów. Mam też ochotę na duże świece, ale ich ceny mnie zniechęcają. Myślicie, że są warte swojej ceny?
W prezencie otrzymałam również Odżywcze mleczko do ciała 3 w 1 z Yves Rocher. Nie jestem fanką tej marki, ale pierwsze wrażenie kosmetyku jest pozytywne.

Używałyście któryś z moich nowości? Lubicie zakupy kosmetyczne?

Pozdrawiam 
Madame B

Tags:

Share:

2 komentarze

  1. Wow to poszalałaś :) Daj proszę znać jak ci sie bedzie sprawdzał krem z Clarins bo też się do niego przymierzam :-)
    Paletka The balm też niczego sobie i kusi :)
    pozdrawiam,
    diabelnieanielska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju ile kosmetyków :-) Uwielbiam te woski, a na któryś z rozświetlaczy chyba się skuszę. Czekam na porównaniem

    OdpowiedzUsuń