Mały odkrywca

Jest kilka rzeczy, których zazdroszczę mojemu synowi. Ciekawość świata, spontaniczność, kreatywność i wyobraźnia to coś, co posiada każde dziecko, a my dorośli wraz z wiekiem powoli tracimy. Wstydzimy się skakać po kałużach, patyk to po prostu patyk… codziennie przechodzimy przy pięknym drzewie i dopiero dziecko uświadamia mi jak tu pięknie.  Dzięki Michasiowi uczę się nowych rzeczy, odkrywam i poznaje świat na nowo. Dla mnie to tylko kawałek trawy wokół bloku dla niego nieograniczone pole do zabawy, odkrywania…



Uwielbiam go obserwować, łapać chwilę i poznawać świat na nowo.


„Logika zaprowadzi Cię z punktu A do B. Wyobraźnia zabierze Cię wszędzie.” Albert Einstein 




A czy Wy pielęgnujecie w sobie dziecko?

Pozdrawiam
Blania 

Share:

5 komentarze

  1. Tylko dzieci potrafią spojrzeć pod zupełnie innym kątem na pewne sprawy. Dla nas wszystko jest czarne lub białe, a dla dzieci we wszystkich kolorach tęczy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj sposob w jaki dzieci patrza na otaczajacy ich swiat jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na ten moment, bo chyba dziecko we mnie śpi...
    Nie mogę się doczekać, jak mój Junior będzie tak śmiało dreptał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bo dziecięca wyobraźnia nie ma granic, gorzej gdy my dorośli ją im obkroimy ... Świetny Pies ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jest ta czysta radość :)))

    OdpowiedzUsuń