Naturalne kosmetyki od The Secret of Healing

Lubicie naturalne kosmetyki? Sprawdzacie skład każdego kremu? A może szukacie wegańskich produktów?

kosmetyki naturalne

Jeśli na któreś z pytań odpowiedziałyście twierdząco to serdecznie polecam wam bloga The Secret of Healing oraz kosmetyki tworzone przez jego autorkę. Iza mimo młodego wieku to prawdziwa skarbnica wiedzy i inspiracji.

Ostatnio miałam możliwość przetestowania kosmetyków przygotowanych właśnie przez Izę. Kosmetyki The Secret of Healing zostały dobrane do mojej cery i problemów skórnych. Jak się spisały?

The Secret of Healing

Tonik Octowy, krótki skład to zdecydowanie zaleta, woda oraz ocet własnej produkcji. Produkt bardzo ładnie oczyszcza, tonizuje i koi. Ponadto jest bardzo wydajny.

olejowa pasta myjąca

Olejowa pasta myjąca z ekstraktem z lawendy (działa antyseptycznie) oraz olejem arachidowym. Idealnie oczyszcza skórę, dobrze ściera martwy naskórek, a cera po użyciu jest jędrna i dobrze nawilżona. Mały minus za wydajność, ale ceny kosmetyków są naprawdę przystępne.

peeling do ciała mocno nawilżający

Peeling do ciała mocno nawilżający na bazie gruboziarnistej soli morskiej. Peeling bardzo dobrze złuszcza, a przy tym pozostawia skórę mocno nawilżoną. Nie potrzeba żadnego balsamu po jego użyciu. Produkt jak dla mnie trochę za gęsty/tępy, dlatego dodawałam do niego trochę żelu do mycia mojego dziecka : ) Bardzo przystępna cena (10zł) za świetne oczyszczenie i nawilżenie.

Ponieważ kosmetyki nie zawierają żadnych sztucznych konserwantów warto przechowywać je w lodówce by przedłużyć ich trwałość. Ponadto nie każdemu może przypaść do gustu zapach produktów. Sama często używam naturalnych kosmetyków więc nie jest to dla mnie problem. Ceny kosmetyków są bardzo przystępne ponadto oprócz produktów Iza oferuje indywidualne porady i dobór składników.

Jeśli jesteście zainteresowane zapraszam Was na bloga Izy - The Secret of Healing

Lubicie takie kosmetyki? A może same w domu próbujecie tworzyć własne produkty?


Pozdrawiam
Madame Blania

Share:

14 komentarze

  1. Lubicie, lubicie naturalne kosmetyki. Co raz więcej ich w mojej łazience :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za szczerą opinię! Na tym mi zależy :)
    A z peelingiem to zawsze polecam zamawiającym właśnie dolewanie innego płynu :) Ja sama tak robię, jak nakładam go na łydki, ale na uda to sam peeling :D
    Jeszcze raz dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :) podziwiam Twoja wiedzę na temat kosmetyków :)

      Usuń
  3. Zapowiada się bardzo fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Iza to bardzo zdolna, młoda osoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko co naturalne lubię, a Izę tworzy cuda bez dwóch zdań

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja zapraszam do ekozakupy.pl i na moją stronę, jestem fanką ekologii i też o niej piszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh przydałyby mi się teraz takie naturalne kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasami czuję się taka zacofana! Nie korzystałam nigdy, mało tego! Nawet nie słyszałam o takich kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie te naturalne kosmetyki oprócz tego, że przynoszą tyle dobrego, to są bezpieczne na naszej skóry

    OdpowiedzUsuń
  10. chętnie do niej zajrzę :-) uwielbiam domowe, naturalne kosmetyki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyny, dziękuję za tyle miłych słów! :)

    OdpowiedzUsuń