Ulubieńcy Mamy i Syna - Listopad

Ostatnio czas leci nam bardzo szybko i nawet nie wiem, kiedy minął ten miesiąc. Pewnie dlatego tak późno przychodzę do Was z ulubieńcami. Listopad był bardzo udany, ale cieszę się z nadejścia grudnia, bo zapowiada się naprawdę ciekawie. Co działo się u nas w listopadzie i co trafiło na naszą listę ulubieńców?

ulubieńcy mamy i syna

Ulubieńcy Michasia:

Książeczki w końcu zainteresowały Michasia. Zjadanie kartek przerodziło się w prawdziwą miłość do obrazków. Im więcej zwierzątek tym lepiej, a każde z nich potrafi całkiem nieźle naśladować.

Skrzynka na narzędzia z Ikei od dłuższego czasu należy do ulubionych zabawek syna. Przykręcanie śrubek i wbijanie gwoździ to świetna zabawa.

Ulubieńcy mamy i syna:

Poranne wylegiwanie się pod kołdrą. Jeśli tylko mamy możliwość korzystamy ze wspólnego leniuchowania w łóżku. Nie ma nic lepszego niż wygrzewanie się pod kołdrą i przytulanki.

Ulubieńcy mamy:

Nowy sezon serialu Homeland wciągnął mnie nie mniej niż poprzednie. Jest spisek, są układy, a niesamowite zwroty akcji wgniatają w fotel. Ciągle wyczekuje najnowszych odcinków…

Hydrolat z czystka oraz Krem pod oczy Resibo wychwalałam już w osobnych postach, ale są to kosmetyki które na stałe zagościły w mojej kosmetyczce dlatego nie mogłam o nich nie wspomnieć. Pełne recenzje kosmetyków znajdziecie <tutaj> i <tutaj>.

Gorąca zielona herbata w pięknym kubku to idealny początek i koniec dnia. Uwielbiam zieloną herbatę, ale jesienią i zimą smakują wyjątkowo dobrze.


A co sprawdziło się u Was w listopadzie? Jakie nowości odkryłyście?

Pozdrawiam
Madame Blania

Share:

4 komentarze

  1. Ta skrzynka z Ikei jest suuper! :) Zieloną herbatkę i Homeland też uwielbiam! Ostatnio popijam sobie taką z płatkami róży i wanilią. Pychota!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj takiej jeszcze nie piłam, muszę spróbować :) a serial genialny!

      Usuń
  2. Ja w listopadzie odkryłam rewelacyjny otulacz zapinany na rzepy :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Homeland też oglądałam z mężem i również go wszystkim polecam, najlepszy serial!Ale genialny też jest Black Mirror, to serial, po którym całymi dniami chodzisz i rozmyślasz, obejrzyj pierwszy odc. a wciągnie cię do reszty. Tam są tylko dwa sezony po 3 odc tak więc dużo do oglądania nie masz.

    OdpowiedzUsuń