Życzenia Świąteczne i Nasze przygotowania do Świąt

Mimo, że w ostatnim czasie humor nam nie dopisuje, a sytuacje z ostatnich dni nie nastrajają świątecznie mam nadzieję, że tegoroczne święta będą naprawdę udane. Życie pokazało nam jak wszystko bywa ulotne i że trzeba doceniać to, co się ma. Zdrowie i rodzina to największe wartości, które chce pielęgnować w te święta i przez cały kolejny rok.

Dlatego Wam również życzę Zdrowych, Rodzinnych i Wesołych Świąt. Zawsze pamiętajcie o tym, co dla Was najważniejsze i pielęgnujcie to.



Mimo, że nie w głowie były nam świąteczne przygotowania, a mój pobyt w szpitalu pokrzyżował wiele planów starałam się, żeby choć trochę wprowadzić magiczny nastrój świąt. Dla syna i dla naszego lepszego samopoczucia, aby nie myśleć o tym co się stało, ale o tym co stać się może…

1. Skarpetkowe szaleństwo
2. Świąteczna hybryda
3. Śledziki w mango
4. Wiosenno-Świątecznie

5. Moje dzieło (i pomyśleć, że myślałam kiedyś o ASP)
6. Świąteczny pies
7. Świąteczny pies zastanawia się, czy jego opiekunowie wiedzą o prawach zwierząt
8. Świąteczna hybryda po raz drugi

9. Świecące renifery
10. Pakowanie prezentów
11. Choinka
12. Zapachy

Pozdrawiam Świątecznie
Madame Blania

Share:

13 komentarze

  1. Wszystkiego najlepszego na Święta! ;) A pazurki boooskie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, również wszystkiego co najlepsze na swięta!

      Usuń
  2. W takim razie zdrówka!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie zdrówka!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla was kochani spokojnych, rodzinnych i pełnych ciepła Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje! I wzajemnie wszystkiego wspaniałego :*

      Usuń
  5. Kochana! Wiesz czego ja Ci życzę! Zdrówka! I spełnienia! Pogodnych Świąt!
    ps. ja też chcę takie gwiazdeczki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! Dla Ciebie i Rodzinki również samych wspaniałosci!

      Usuń
  6. A ja Ci życzę tylko zdrówka... ono jest zawsze NAJWAŻNIEJSZE ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz musi być tylko lepiej!:) Uwielbiam te zapachy do podgrzewacza.

    OdpowiedzUsuń
  8. pachnące swieczki uzalezniaja, uwielbiam jak w domu pachnie yankle lub swiezymi kwiatami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz musi być tylko lepiej!:) Uwielbiam te zapachy do podgrzewacza.

    OdpowiedzUsuń