W co ubrać dziecko na święta? Eleganckie stylizacje dla chłopców.

Mało u mnie świątecznych tematów, ale świątecznych stylizacji dla małych elegantów zabraknąć nie mogło. Która mama nie zastanawia się, w co ubrać syna by wyglądał stosownie do okazji, a przy tym by było mu wygodnie. Przegrzebałam internety i mam dla Was kilka propozycji. Co Wy na to?

stylizacja świąteczna dla chłopca
Zara

w co ubrać dziecko na święta
Monello

ubranie na święta
Factorya

ubranie dla chłopca na święta
H&M
świąteczna stylizacja dla dzieci
HonsiuMisiu

chłopięcy zestaw na święta
Katie Baby

świąteczne stylizacje zara baby
Zara

w co ubrać dziecko na święta
Nonino
Który zestaw najbardziej się Wam podoba? Wolicie bardzo eleganckie, czy raczej wygodne stylizacje?

Pozdrawiam
Madame B

Share:

14 komentarze

  1. kurcze szkoda ze jak ja bylam mala to nie bylo takich uroczych ubranek ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zara jednak wymiata. :) Słodcy są tacy mali mężczyźni. Aż by się chciało mieć, oprócz córeńki, syncia takiego. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zara ma fajne rzeczy, ale rożnie bywa z jakością. No i czasami za dużo dzieci nosi to samo :) ale zawsze znajdzie sie tam cos na każda okazje :)

      Usuń
  3. Już nie mogę się doczekać, jak zobaczę Filipka w bluzie, a'la marynarka :). Czeka do świąt na niego! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla dziecka zdecydowanie wygodne :) Najfajniejsze rodzinne sweterki :) Też nam się takie marzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez bardzo podobają mi sie te sweterki! Uwielbiam dzieci ubrane tak samo jak rodzice :)

      Usuń
  5. Zdecydowanie Zara najlepsza! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Panna O ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już mam dwa zestawy - na Wigilię elegancki a na Boże Narodzenie trochę bardziej codzienny ze sweterkiem scandi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne propozycje. Ja szukam teraz zestawu dla Taty i Syna na chrzciny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podobają mi się ubrania firmy NoNiNo i widziałam, że teraz są nawet przecenione sporo w sklepie https://showroom.pl chyba będę musiała kupić coś dla mojego małego!

    OdpowiedzUsuń