Spotkajmy się w Łodzi - relacja ze spotkania

Naładowana pozytywną energią po ostatnim spotkaniu blogerek wiedziałam, że nie może mnie zabraknąć na spotkaniu organizowanym w mojej rodzinnej Łodzi.

spotkajmy się w łodzi

spotkanie blogerek

Głównym celem spotkania była pomoc dla małego Mikołaja, który choruje na autyzm. Tematyka spotkania była głównie pielęgnacyjno-motywacyjna. Ponadto nie zabrakło czasu na integrację i spędzenie fantastycznego czasu w gronie innych blogerek.
Spotkanie odbyło się w kawiarni Tubajka, znanej w Łodzi jako znakomite miejsce spotkań z dziećmi. Czego szczerze mówiąc nie rozumiem. Niestety po raz kolejny to miejsce mocno mnie rozczarowało. Sala zdecydowanie za mała, kawiarnia zmieniła menu obiadowe w ostatniej chwili, a serwis kawowy również pozastawiał wiele do życzenia. Na szczęście to jedyny słaby punkt spotkania.
Organizatorką spotkania była Sylwia prowadząca bloga Zadbana Mama. Sylwia włożyła mnóstwo pracy w spotkanie, dzięki czemu wszystko było dopięte na ostatni guzik.

effective nails

Wydarzenie rozpoczęło się od warsztatów paznokciowych Effective Nails. Prelekcja miała na celu przybliżenie nam nie tylko marki i produktów, ale przede wszystkim szkolenie z zakładania hybrydy. Do tej pory miałam problem z hybrydą, bo nie trzymały się za długo na moich paznokci, a ich zdjęcie to istny koszmar. Spiłowując resztki hybrydy zniszczyłam sobie paznokcie. Podobno z produktami Effective Nails nie ma być takiego kłopotu, dlatego wyciągnęłam starą lampę ze strychu i testuje : )
Następnie Pani Renata Piskorz-Ejstaszewska starszy menager sprzedaży marki Avon opowiedziała jak to jest być mamą trójki dzieci i odnosić sukcesy zawodowe. Ponadto opowiedziała troszkę o prawidłowej pielęgnacji skóry twarzy.
Kolejne wystąpienie przygotowała dla nas Paulina z bloga Lady Mami. Opowiadała nam o sile podświadomości, o tym jak bardzo ważne jest odpowiednie podejście by osiągać życiowe cele. Mimo, że nie przepadam za motywacyjnymi wykładami to, co mówiła Paulina trafiło do mnie w 100%.
Po godzinie 14 udałyśmy się na obiad i na plotki. W spokoju mogłyśmy wymienić uwagi i podzielić się doświadczeniem.
Z pełnymi brzuchami udałyśmy się na kolejne prelekcję. Pani Róża Grudzińska właścicielka firmy HobiBobi opowiedziała nam jak walczyła o swoje marzenia. Mimo wielu przeciwności losu udało się jej osiągnąć sukces. Każda z uczestniczek otrzymała upominek dla dzieci w postaci ubranek, ponieważ firma HobiBobi tworzy ciuszki dla najmłodszych.

kosmetyki ręcznie robione

naturalne domowe kosmetyki

Ostatnią część poprowadziła Iza z bloga The Secret Of Healing, były to warsztaty z przygotowywania naturalnych, domowych kosmetyków. Iza przygotowała z każdą z nas maseczki, zależne od potrzeb naszej skóry. Ponadto otrzymałam od Izy cały zestaw personalizowanych naturalnych kosmetyków. Już wkrótce spodziewajcie się recenzji.

spotkanie blogerek

dary losu

Na spotkaniu odbyła się również licytacja i loteria gdzie udało mi się zdobyć kilka fajnych upominków dla syna i dla siebie. Wszystkie pieniążki, jakie udało się nam zebrać wsparły chorego na autyzm Mikołaja podopiecznego fundacji Jaś i Małgosia do tej pory wspólnie zebrałyśmy 860 zł.

To moje drugie spotkanie i na pewno nie ostatnie. Słyszałyście, że apetyt rośnie w miarę jedzenia? Już w następną sobotę wybieram się na kolejne spotkanie w Łodzi.

Pozdrawiam
Madame Blania

Share:

2 komentarze

  1. Rewelacyjnie było na spotkaniu, mam nadzieję, że i na Mamy BlogOFFują będzie równie fajnie, a Wy wrócicie do domu naładowane energią i zadowolone.

    OdpowiedzUsuń
  2. W takich spotkaniach najfajniejsze jest towarzystwo :) Tyle fajnych mam można poznać!

    OdpowiedzUsuń