Letnia garderoba Michasia. Co nowego w modzie dziecięcej?

Uwielbiam modę, ubrania i zakupy dlatego zmiana sezonu to idealny moment na poszukiwanie nowości. Ponieważ jesteśmy już po urlopie w letnie ubrania musieliśmy zaopatrzyć się dużo wcześniej. Ponadto Michaś ostatnio dość mocno podrósł i nawet te całoroczne ubrania są dla niego za małe. Dlatego przygotujcie się na dużo zdjęć i nowości. Jak to zwykle bywa większość ubrań Michasia to polskie marki i rzeczy upolowane na wyprzedażach. Miłego zaglądania do naszej szafy :)


Pierwsza porcja ubranek od Holo Kids. Uwielbiam ich wzory i design. Ubranka są bardzo dobrej jakości i mają bardzo wygodne kroje. W końcu marka która proponuje dużo ubrań dla chłopców.
Nie mogło obejść się bez naszego Monello. Michaś posiada wszystkie dostępne wzory, ale wybrałam nasze ulubione.
Na szczęście w naszej okolicy znajduje się outlet marki Benetton gdzie często można upolować ubrania dla najmłodszych w bardzo niskich cenach. Np. spodnie dresowe bardzo dobrej jakości kosztowały 16zł!
Z polskich marek wybrałam narzutkę z kapturem zapinaną na jeden guzik marki Boom Boom, cieniutkie spodnie Mukki oraz bluzę Mosquito na którą miałam ochotę już bardzo długo.

W sieciówkach polowałam na promocję i tak skorzystałam z -20% w H&M. Uwielbiam koszulkę z numerem oraz grafitowe szorty. Kupiliśmy też trampki/espadryle, to sprawdzony model który mieliśmy też rok temu. Ponadto H&M oferuje bardzo duży wybór czapek i kapeluszy. W Cubusie znalazłam przecenione jeansowe szorty których nie może zabraknąć w szafie zarówno dzieci jak i dorosłych. Ostatni zakup to Adidasy Superstar na które sama miałam ogromną ochotę. Niestety na mojej stopie wyglądają na ogromne (mimo małego rozmiaru) za to Michaś wygląda wystrzałowo. Nasza para pochodzi z wyprzedażowego stoiska w Ptaku i chyba nie uwierzycie, że zapłaciłam za nie 70zł (regularna cena to 169zł).

A Wy już jesteście przygotowane na lato? Które z ubranek spodobały się Wam najbardziej? Jakie Polskie marki polecacie?

Pozdrawiam
Madame Blania


Share:

0 komentarze