Golden Rose - makijaż ust

Cześć!

Firma Golden Rose zawsze kojarzyła mi się z lakierami do paznokci. Wchodząc do ich sklepu firmowego nigdy nie zwracałam uwagi na inne produkty. Do czasu jak natrafiłam na wszystkie ohy i ahy dotyczące Golden Rose Velvet Matte Lipstick. Za cenę 11zł postanowiłam wypróbować, a przy okazji do rąk wpadł mi błyszczyk do ust Luxery Rich Lipgloss. I tak zostałam posiadaczką dwóch produktów do ust tej firmy. Jak się sprawdziły?



GOLDEN ROSE VELVET MATTE LIPSTICK


Według producenta:

Pomadka do ust Velvet Matte tworzy na ustach aksamitne matowe wykończenie. Wysoka zawartość pigmentów oraz długotrwała formuła sprawia, że pomadka długo utrzymuje się na ustach. Idealnie się rozprowadza, a dzięki zawartości składników nawilżających oraz wit. E dodatkowo odżywia i nawilża usta. Paleta zawiera 20 odcieni od klasycznej czerwienie po odcienie nude.
Cena: 10,90zł/ 4,2g

Moja opinia:

Opakowanie produktu nie robi wrażenia. Jest dość porządne, ale nie wygląda zbyt elegancko. Sama pomadka jest bardzo dobrze napigmentowana. Firma oferuje, aż 20 kolorów do wyboru. Ja jestem posiadaczką ciemniejszego ciemnego różu 02, ale chodzą za mną również kolory 1 i 10. Pomadki są dość trwałe, mają aksamitne wykończenie. Konsystencja jest kremowa, idealnie rozprowadzają się na ustach, nie podkreślają suchych skórek. Zapach jest delikatny i przyjemny. No i cena jest naprawdę konkurencyjna. Jak dla mnie jedna z najlepszych matowych pomadek w najniższej cenie. Jak dla mnie produkt godny polecenia.

BŁYSZCZYK DO UST LUXERY RICH LIPGLOSS


Według producenta:

Nowa seria ekskluzywnych błyszczyków Luxury Rich Color Lipgloss zapewnia wysoki połysk oraz pełne pokrycie ust kolorem przez wiele godzin. Intensywny kolor błyszczyka w połączeniu z formułą wygładzającą, nadającą połysk oraz nawilżającą zapewni uczucie komfortu i luksusu na ustach.
Dwustronny, elastyczny aplikator umożliwia łatwą i precyzyjną aplikację, pokrywając usta głębokim, nasyconym kolorem, dodatkowo nie sklejając ich.

Cena:19,90zł/ 9ml

Moja opinia:

Błyszczyk ma bardzo nietypowe płaskie opakowanie, które zmieści się do kopertówki, czy kieszeni spodni. Jednocześnie jest bardzo solidne i wygląda elegancko.  Konsystencja jest ciężka i mocno kryjąca jak na błyszczyk. Produkt czuć na ustach i jak typowy błyszczyk zostawia ślady na szklankach.  Mimo wszystko jest trwały pod warunkiem, że nic nie jemy i nie pijemy. Ma zapach gumy balonowej i bogaty wybór kolorów (18 odcieni). Błyszczyk bardzo ładnie wygląda na ustach, kolor jest intensywny i daje mokre, błyszczące wykończenie. To ciekawy kosmetyk za przystępną cenę.
Szkoda, że do tej pory nie zwracałam uwagi na inne kosmetyki tej firmy. Na przykładzie tych pomadek widzę, że firma może mieć jeszcze kilka perełek wśród swojego asortymentu. Polecacie kosmetyki firmy Golden Rose? Które kosmetyki powinnam przetestować?


Pozdrawiam!

Share:

3 komentarze

  1. Ja to jestem troszkę "upośledzona" jeśli chodzi o makijaż ust. Nakupię błyszczyków i pomadek i zapominam używać. Nawet nie wiem, gdzie są teraz te z promocji w Rossmannie. Pewnie po moich torebkach gdzieś się walają. A firma GR daje radę, mam chyba nawet jakieś cienie wypiekane i są całkiem spoko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak mam, ale ostatnio się z tym pilnuje. Ale nie raz odnajduję w torebce zapomniany błyszczyk z przed x lat

      Usuń
  2. Ja mam usta metodą 3D zrobione - permanentnie. Teraz wyglądają lepiej niż szminką pomalowane i to o każdej porze. Byłam akurat z przyjaciółką w Koszalinie i tam mi je zrobiła pani Aleksandra Górecka. Też zawsze miałam problemy z makijażem ust i to była dobra decyzja ;)

    OdpowiedzUsuń