Zadbane stopy latem - Lirene, krem do stóp

Cześć dziewczyny!


Nie tylko latem zadbane stopy to podstawa. Jednak, kiedy robi się ciepło należy zwrócić na nie szczególną uwagę. Jak zapewnić stopom wygładzenie i nawilżenie? Ja polecam kremy Lirene z mocznikiem, mamy do wyboru preparaty o 20 i 30 procentowym stężeniu UREA. Mocznik działa nawilżająco, zmiękczająco i łagodząco, gdy występuje w stężeniu powyżej dziesięciu procent ma właściwości złuszczające. Dziś opiszę wersję 20% jednak i jedna i druga jest naprawdę bardzo dobra i tania.


Według producenta:

Krem przeznaczony jest do pielęgnacji szorstkich i skłonnych do pękania pięt. Intensywnie pielęgnująca formuła z 20% zawartością mocznika (UREA) zmiękcza i wygładza skórę stóp. Skóra pięt w widoczny sposób, staje się bardziej miękka i przyjemna w dotyku. Krem używany systematycznie zapobiega ponownemu rogowaceniu skóry pięt.
Cena 12zł/ 75 ml


Moja opinia:

Krem znajduje się w wygodnej tubce, stojącej na korku z zamknięciem typu „klik”. Kosmetyk ma przyjemną konsystencje jednak zostawia tłustą warstwę na skórze. Dlatego to idealny produkt na noc, w ciągu dnia nie polecam. Zapach ani drażniący, ani przyjemny, trochę przypomina apteczne kosmetyki. Krem wygładza skórę stóp, zapobiega nadmiernemu przyrostowi zrogowaciałego naskórka. Ponadto odżywia i nawilża. Jest łatwo dostępny, a cena przystępna. W połączeniu z peelingiem stopy są w idealnej kondycji.


A Wy jak dbacie o swoje stopy?


Pozdrawiam

Share:

2 komentarze

  1. Ja na noc robię peeling i nakładam na stopy masło shea - efekt jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nienawidzę sama robić pedicure i chodzę do pani Iwonki:) ale ostatnio dawno nie byłam i moje stopy troszkę "stwardniały" ://

    OdpowiedzUsuń