Tydzień w zdjęciach.

Cześć!


Mam dziś dla Was porcję zdjęć z ostatniego tygodnia. Od kiedy jest z nami Michaś wszędzie nosze ze sobą aparat. Ciągle uwieczniam go na zdjęciach, bo czas tak szybko ucieka. W międzyczasie robię też zdjęcia wszystkiemu co mnie otacza. Mam nadzieję, że fotki się spodobają. Enjoy!


  1. Michasiowa kąpiel
  2. Michaś z mamą
  3. j.w.
  4. Ja z Michasiem i Toudim
  5. Chyba się zaprzyjaźnili? Michaś + Toudi

  1. Nowy bodziak i skarpetki
  2. Kubusiowa kolekcja Michasia
  3. Karuzela od pradziadków
  4. Prezent dla Michasia

  1. Zamówienie z BingoSpa
  2. Pomadkowa nowość od mamuni
  3. Pierwsze zakupy w normalnym rozmiarze
  4. Pandora też od mamusi

  1. Buldog wypoczywa
  2. Buldog wypoczywa part 2
  3. Toudi składa karuzelę

  1. Moje pierwsze kwiaty na dzień mamy
  2. Ulubione storczyki
  3. Szaszłyczki - jedna z nielicznych potraw, które mogę jeść
  4. Ostatnia książka z serii - uwielbiam i połykam między karmieniem
Pozdrawiam


Share:

2 komentarze

  1. słodkie to zdjęcie małego z psiakiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia :) Chęć uwieczniania jak najbardziej zrozumiała :) Oj czekam na zakupy, na których będę się rozglądać za czymś poza XXL i kremem na rozstępy ;)

    OdpowiedzUsuń