Lakiery Essie – mój nowy hit.

Cześć

Wielokrotnie czytałam i słyszałam o lakierach Essie. Bardzo często pojawiają się recenzje w internecie, a dziewczyny zachwycają się ich trwałością.  Do tych opinii odnosiłam się dość sceptycznie. Niestety moje paznokcie są dość kapryśne. Do tej pory żaden lakier nie był w stanie wytrzymać parę dni (jedynie Sally Hansen utrzymywał się 2-3 dni). Kupowałam lakiery, które ładnie się rozprowadzały, miały ładne kolory. Na trwałość nie zwracałam uwagi, bo nie wierzyłam, że jednak uda mi się taki produkt znaleźć. Bardzo lubię umalowane paznokcie i codzienne nakładanie lakieru było dla mnie mocno kłopotliwe (szczególnie przy dziecku).


Podczas ostatniej wizyty w Super Pharm natknęłam się na promocję lakierów Essie (-30%). Do tej pory szkoda mi było wydać 35zł na kolejnego średniaka. Skuszona rabatem do koszyka wrzuciłam uniwersalny transparentny kolor Mademoiselle.


Tego samego dnia nałożyłam go na paznokcie. Aby uzyskać ładny efekt potrzebne były trzy warstwy, które o dziwo nie rolowały się i wyschły w bardzo krótkim czasie. Lakier nie smużył, łatwo się nakładał, nie zalewał skórek. Rączki wyglądały genialnie, nawet mąż zauważył różnice i tłumaczenie, że to stary lakier (i absolutnie żadnego nowego nie kupowałam) nie podziałały J. Następnego dnia chciałam biec po kolejne kolory. Postanowiłam jednak poczekać i sprawdzić jak długo lakier utrzyma się na paznokciach. Dziś mija piąty dzień i widzę jeden malutki odprysk na kciuku. Jest on nie widoczny dla innych, ponieważ kolor jest bardzo delikatny.

Tak więc chyba się zakochałam i już rozumiem wszystkie te zachwyty nad lakierami Essie. Jak tylko uda mi się wyrwać z domu na pewno dokupię jeszcze z 2-3 kolory. Ciekawe czy ciemniejsze lakiery również mnie tak zachwycą. 

Może polecicie jakieś fajne i trwałe kolorki na jesień? A jak u Was sprawdzają się lakiery Essie?

Pozdrawiam
Madame B

Share:

1 komentarze

  1. Też uwielbiam ten lakier. Natknęłam się na nie pierwszy raz w stanach bo one to w każdym tjmaxxi czy innych tego typu sklepach. można je dostac za śmieszne pieniądze! Raz to chyba za 2$ kupiłam :) U nas niestety wszystko droższe a zarobki mniejsze ;/

    OdpowiedzUsuń