Ulubiony krem do twarzy - AA Technologia Wieku Cera Wrażliwa, Krem nawilżająco-ochronny 24H

Cześć

Moja cera jest mocno problematyczna. Rozszerzone pory, gródki, wągry oraz równie często przesuszenie, suche skórki. Niestety na te pierwsze przypadłości nadal nie znalazłam lekarstwa. Z przesuszeniem skóry walczę przy pomocy krem nawilżająco-ochronnego 24H. Czasami decyduję się na inny krem, a potem żałuję i wracam do AA.


Według producenta:
Krem przeznaczony do każdego rodzaju cery, również do skóry wrażliwej. Dzięki zawartości odpowiednich składników nawilża, chroni i łagodzi podrażnienia. Gliceryna, dzięki doskonałym zdolnościom wiązania wody, intensywnie nawilża skórę, zmniejszając nieprzyjemne uczucie pieczenia i dyskomfortu. Allantoina koi skórę oraz zmniejsza podrażnienia i zaczerwienienia. Witamina E doskonale odżywia skórę, przywraca jej witalność i nadaje aksamitną miękkość.
Cena: 14zł/ 50ml


Moja opinia:
Bardzo lekka formuła, szybko się wchłania nie zostawiając tłustej powłoki. Idealny pod makijaż. Krem nie pachnie, nie zawiera substancji zapachowych, nie podrażnia. Idealnie nawilża, suche skórki znikają po dwóch dniach. Pomagał mi nawet podczas kuracji kwasami. Ponadto nie zatyka, nie zauważam podczas jego używania wysypu nowych gródek. Średnio wydajny, opakowanie wystarcza na 2 miesiące, ale za tak niską cenę warto.

Ponieważ walczę również z innymi przypadłościami cery szukam nadal cudownego kremu. Jednak, jeśli chodzi o nawilżanie i łagodzenie podrażnień krem jest niezastąpiony.

Używałyście tego kremu? A może podpowiecie, co warto używać na rozszerzone pory i gródki?

Pozdrawiam
Madame B

Share:

3 komentarze

  1. Miałam z tej serii półtłusty i używałam na noc- całkiem przyzwoity.

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawde fajna seria za male pieniadze

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja skóra, niestety, szybko przyzwyczaja się do wszelkich kremów, nawet jeśli na początku działają, to potem zbyt mocno natłuszczają mi twarz. Dlatego wszystko jest kwestią indywidualnej reakcji na krem.

    OdpowiedzUsuń