Nowe zdobycze ubraniowe - Michaś

Hej

Mama z babcią znowu zaszalały na zakupach. Jesteśmy z mamą zakupoholiczkami i kiedyś same uwielbiałyśmy się okupować. Setna para butów, piętnasty zegarek, szafy ledwo się domykają. Jednak od kiedy dowiedzieliśmy się, że na świat przychodzi Michaś zmieniłyśmy trochę rodzaj sklepów. Dzięki naszej miłości do zakupów (i miłości do M) teraz szafa synka ledwo się domyka, a szuflady ledwo wysuwają się.


Podczas ostatnich zakupów odwiedziłyśmy Tesco (F&F) oraz oczywiście second handy. Co udało się wykopać z koszyków?

Koszula w kartę za niecałe 50 gr… można? Można. Dodam, że wygląda jak nowa.


Pikowana brązowa bluza, bardzo ciepła, nowa z metką zakupiona w sh za 10zł.


Bluza z Kubusiem Puchatkiem, bardzo gruba, również nowa z sh.


Ciepła czapa na zimę, nowa.


Bandamki/ chusty marzyły mi się od dawna. Pełnią rolę śliniaczka, potrafią odmienić wygląd zwykłego nudnego body a ponadto otulają szyję malucha w często mocno wyciętych koszulkach, czy body. Podobne podobały mi się w H&M, ale cena 26 zł za dwie sztuki to jak dla mnie przegięcie. W F&F za dwupak płaciłam nie całe 10zł.


Rajstopki, pod spodenki jak zrobi się zimniej również F&F

Ciepłe buciki również na chłodniejsze dni.

Jak się Wam podobają zakupy? Szykujecie już garderobę na zimniejsze dni?

Pozdrawiam
Madame B

Share:

3 komentarze

  1. Uwielbiam SH! Można tam znaleźć takie perełeczki! A jak cieszy jak za grosze kupiło sie piękne rzeczy :) Sama chodzę co jakiiś czas i własnie wczroaj prałam wszystko i zdałam sobie sprawę że ubrania sie nie mieszczą :D No ale przejść obojętnie obok takich rzeczy się nie da! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdobycze :) Takie bandamo-śliniaki tez mam, z SH za 3 zł sztuka :) Nie widziałam tego w naszych sklepach, ale skoro piszesz że są w Tesco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam jeszcze że pikowana bluza szczególnie mi się podoba :)

      Usuń