Śpiworek do spania.

Cześć

Każda mama zadaje sobie pytanie: czym najlepiej przykryć niemowlę, aby było mu ciepło, wygodnie i było bezpieczne? Zastanawia się co jest lepsze: kołderka, czy śpiworek niemowlęcy? Wszystko ma swoje plusy i minusy. Ja wybrałam śpiworek, dlaczego?


Po pierwsze mój maluch wierci się i kręci niesamowicie. Czasami gdy przykryje go naszą ciężką kołdrą mały po sekundzie leży odkryty. Jego leciutka kołderka lata po całym łóżeczku. Śpiworek gwarantuje, że syn prześpi całą noc pod przykryciem i nie zmarznie.
Ponadto dzięki śpiworkowi dziecko nie ma szansy nakryć sobie buzi materiałem. Maluszek może się nakryć kołderką co spowoduje problemy z oddychaniem.


 Dobrze dobrany śpiwór nie ogranicza ruchów dziecka. Trzeba zwrócić uwagę, aby rozszerzał się ku dołowi. Nasz maluch potrafi nawet przekręcać się na brzuszek w śpiworku.
Jeśli wybierzemy śpiwór który mocno się rozpina bez problemu włożymy nawet już śpiące dziecko. Z mojego doświadczenia, najlepiej sprawdzały mi się śpiworki, które były zapinane na ramionach dziecka na napy, a dół i boki śpiworka zapinane były jednym suwakiem.
W sklepach jest bardzo duży wybór śpiworków, które możemy dostosować do pory roku.
Jeśli pieluszka „nawali” w nocy, dziecko nie ubrudzi materaca w łóżeczku. Wystarczy wymienić śpiworek, a brudny wrzucić do prania.


Kolejny plus to dostępność, śpiworek możemy kupić w każdym sklepie z artykułami dziecięcymi, przez internet, czy nawet w sh.
Jedyna wada to, jeśli jest naprawdę zimno, trzeba dziecko ubierać w cieplejszą górę. Są śpiworki z rękawkami, ale takich nie używaliśmy.

A Wy korzystacie ze śpiworków dla swoich maluszków?

Pozdrawiam
Madame B

Share:

2 komentarze

  1. Zamówiłam taki ostatnio- też słyszałam pozytywne opinie. Jestem pewna, że bardzo się przyda po narodzinach dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też muszę rozejrzeć się za śpiworkiem. Kupiłam kołderkę, ale śpiworek będzie lepszy.

    OdpowiedzUsuń