Tydzień w zdjęciach.

Hej

Ostatnio coś się zaniedbuję i dawno nie pojawiał się mix zdjęć. Fotek Michasia jest mnóstwo, ale z całą resztą jakoś kiepsko. W poprzedni weekend chrzciliśmy synka, więc postanowiłam wrzucić co mam. Oczywiście miały być foty stołu, smakołyków, dekoracji, prezentów…ale wszystko działo się tak szybko...


Michaś ciągnie tatę za krawat, żeby się pospieszył i nie spóźnił na uroczystość.
Luz po uroczystości
Luz po uroczystości cz.2
Zdjęcie w stylu, co oni mi na głowę założyli


Zakupy z super pharm
Kosmetyki z BU zrobione… pipetki, fiolki, proszki… fajna zabawa
Moja aktualna pielęgnacja
Mama na chrzcinach


Mały Super Hero
Golas
A ja siedzę sobie tak J
Zabawy z psem


Pozdrawiam 
Madame B

Share:

2 komentarze

  1. Ależ on wydoroślał! Dawno nie zaglądałam do Ciebie (przepraszam!) i szok, że Michaś taki duży, to znaczy, że moja Hanka też jest już taaaka dorosła, heh...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no mamy już prawie dorosłe dzieci :-) Niestety czas szybko leci ...

      Usuń