Miesiąc w zdjęciach.

Hej!

Ostatnio trochę zaniedbuję bloga. Jest to spowodowane moim nowym pomysłem, nad którym dużo pracuje i którym mam nadzieję będę mogła wkrótce się z Wami podzielić. Dawno już nie było wpisu z serii „tydzień w zdjęciach” tak też powstał cały miesiąc. Jeśli ktoś śledzi mojego facebooka lub instagram mógł widzieć już cześć zdjęć. Zapraszam do oglądania.
M właśnie tak cieszy się z kąpieli. Atrakcje do dużej wanny są powoli wybierane i już niedługo spróbujemy takich kąpieli.

Pies i dziecko J

Moje nowości kosmetyczne. Było trochę promocji (1+1 Rossmann, -20% Sephora), więc skorzystałam z okazji.

Kolejne zakupy. Tym razem większość to prezenty dla M i reszty rodziny.

Nowe wcielenia synka. Mieliśmy sesje z chrzcin i to zdjęcia robione pomiędzy J

Synek

Trochę mnie na siłowni, ulubiona sałatka i motyl, który zamieszkał u nas w łazience.

A jak wam mija grudzień?

Pozdrawiam 
Madame B

Share:

5 komentarze

  1. Masz czas na siłownie, zazdroszczę! :)
    Słodki szkrab!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja podziwiam, że zabrałaś się już za prezenty. Moje zakupy stoją na razie na etapie pomysłów i nie zapowiada się, żeby w najbliższym czasie miały się jakoś ruszyć... A najbardziej zawsze problemów dostarcza kupno prezentu dla teścia. Jakieś pomysły?

    pozdrawiam,
    diabelnieanielska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla teścia niestety nie mam jeszcze prezentu, ale w planach jest coś do majsterkowania. Nie lubię robić nic na ostatnią chwile, a i promocje łatwiej wyhaczyć wcześniej. Powodzenia w zakupach :-)

      Usuń
  3. Jezdzik z biedronki jest super

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie fotki z siłowni tez planuje na przyszłość hahahaha ;p

    OdpowiedzUsuń