Zakupy M, czyli -30% F&F, Smyk Outlet, Lidl, Reserved.

Hej

Dla tych, co jeszcze nie wiedzą w F&F obowiązuje obniżka -30% na wszystkie ubrania, akcesoria i dodatki. Promocja trwa do niedzieli i obejmuje również już przecenione ubranka. My oczywiście skorzystaliśmy z tej okazji. Niestety jak zwykle wybór przecenionych ubranek dla chłopców był bardzo mały L. Poniżej trochę zdjęć ubranek, które kupiłam synkowi w tym miesiącu.
Zestaw 5 bodziaków z krótkim rękawem i motywem Batmana, wyszło nas 5zł za sztukę.
Trzy koszuli w większym rozmiarze również 5zł sztuka.
Dwupak świątecznych skarpetek ok. 10zł
Bordowy sweterek za 14zł, przyda się na święta.
Bordowa kamizelka na wiosnę. Bardzo gruba, cena 20zł

Pajac z motywem Myszki Miki, 20zł.

W tym miesiącu kupiłam też kilka ubranek w Smyk Outlet, Lidlu oraz skorzystałam ze zniżki – 30% w Reserved.
Dwupak piżam, Smyk Outlet 25zł
Trzy body, Smyk Outlet 20zł
Dwupak body, Lidl 15zł
Bluza, Reserved 28zł
Body, Reserved 20zł
Koszulka, Reserved 7zł
Wybieracie się do Tesco na łowy??

Pozdrawiam 
Madame B

Share:

4 komentarze

  1. My jutro planujemy jechać na zakupy do ff :) A o istnieniu outletowego smyka nie miałam pojęcia :)
    Jest tez do 30 promocja -30% w mohito- ale to już bardziej dla mam niż dla dzieci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamie też się coś należy :-) Jutro właśnie idę szukać czegoś dla siebie :-)

      Usuń
  2. Chyba wybiorę się jutro do Tesco, mimo że szafy pękają w szwach, to nie przegapię takiej okazji, bo ciuszki z F&F uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że do tesco tak daleko....

    OdpowiedzUsuń