Moje miejsca w sieci - blogi

Hej

Jakiś czas temu polecałam Wam ciekawe vlogi, które śledzę w wolnym czasie. Ale oczywiście bardzo chętnie zaglądam również, na blogi i tych ulubionych jest znacznie więcej niż vlogów.  Postanowiłam wybrać sześć tych naj naj. Tych, na których posty zawsze mnie zainteresują, za każdym razem dowiaduję się czegoś interesującego, a posty pojawiają się regularnie.

Pierwsze miejsce to zdecydowanie Alinarose. To pierwszy blog, który regularnie czytam od baaardzo dawna. Praktycznie każdy post czymś mnie zaskakuje, uwielbiam wpisy dotyczące naturalnych kosmetyków oraz ziół. Posty pojawiają się bardzo często, a mimo tego podawane informacje nie powielają się. Nie wiem skąd Alina czerpie pomysły, ale szczerze jej tego zazdroszczę. W dodatku od jakiegoś czasu prowadzi (wraz z chłopakiem) drugi blog z kategorii fit, który również gorąco polecam (tutaj).

Kolejny blog to Kosmetyczna Hedonistka. Jej zdjęcia są perfekcyjne, makijaże idealne, a rady bezcenne. Zazdroszczę równiutko umalowanych paznokci, makijażu bez skazy, wszystko zawsze jest na tip top. Wpisy pojawiają się regularnie i zawsze można znaleźć coś ciekawego. Często mamy podobne odczucia, co do danego kosmetyku, więc chętnie sugeruje się jej opiniami.

Tym razem coś zupełnie innego, czyli mój ulubiony blog kulinarny - Gotuję, bo lubię. Każdy przepis, który powielam w domu sprawdza się idealnie. Na blogu często szukam nowych pomysłów na obiad, czy deser. Różnorodność dań oraz piękne zdjęcia to kolejny atut wpisów.

Agu blog to kolejny koleiny blog urodowy. Jednak każdy z takich blogów wnosi coś nowego do mojej kosmetyczki. Lubię wpisy z cyklu „tanie i dobre kosmetyki…”, czy „kosmetyki, których nie polubiłam i nie kupię ponownie”.

Kobieta czasami, mama zawsze to świetny blog zarówno o dzieciach jak i mamie. Przydatne recenzje, dobre rady i ładne zdjęcia. W blogu lubię to, że autorka celebruje zarówno bycie mamą jak i kobietą.

Na szóstym miejscu znalazła się Mama Bloguje. Bardzo dużo dobrych rad i ciekawych wpisów oraz takich z przymrużeniem oka. Zawsze znajdę coś dla siebie. Autorka nie boi się pisać tego, co myśli, co też mocno cenię.

Oprócz powyższych czytam dużo innych blogów mniej popularnych, ale również ciekawych. Szczególnie tych o tematyce parentingowej, której autorkami są młode mamy (podobne do mnie). Każdy blog wnosi coś nowego i uwielbiam śledzić losy rówieśników mojego synka J. Jednak, jeśli miałabym wymienić wszystkie blogi, wpis ten nie miał by końca. Może taki wpis pojawi się kolejnym razem? Co Wy na to?

Pozdrawiam
Madame B

Share:

2 komentarze

  1. jak miło! bardzo dziękuję ;-) wielu nie znałam, więc z chęcią zajrzę! i super, że zostawiłaś komentarz u mnie, miałam okazję trafić do Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi miło :) Dziękuje za wyróznienie! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń