Łódzkie dziecięce sklepy warte polecenia.

Cześć!

Chciałabym przedstawić Wam listę sklepów, w których robię zakupy dla małego. Są to sklepy mieszczące się w Łodzi, bądź okolicy. Miejsca te urzekły mnie, jakością lub cenami asortymentu.
Moi ulubieńcy to second handy sieci Econom Class (Łódź ul. Piotrkowska 190 i ul. Piłsudskiego 8/10). Sprzedawane są tam ubrania używane jak i nowe na wagę. Cena za kilogram zmienia się w ciągu tygodnia w zależności kiedy jest dostawa. Ponieważ ubranka dziecięce są leciutkie to zdarzyło mi się kupować bluzki, czy koszule po kilkadziesiąt groszy. Coraz więcej jest tam handlarzy którzy kupują w dużych ilościach i odsprzedają, więc coraz trudniej jest coś upolować. Mimo wszystko zawsze znajdę tam coś dla mojego dziecka.

Kolejny faworyt to sklep Bejbi, Łódź ul. Przybyszewskiego 107 A (http://bejbi.eu/). Możemy tam kupić wszystko: wózek, łóżeczko, przewijak, ubranka. Jeśli wydamy powyżej 500zł dostajemy stałą zniżkę 5%. Ceny są tam naprawdę atrakcyjne. Gdy szykowaliśmy wprawkę wszystko było tam tańsze niż w innych znanych sklepach w Łodzi (Słoń, Mama i ja). Wybór również był ogromny, a obsługa bardzo pomocna.

Moja ostatnia propozycja to Ptak Outlet. Znajdziemy tam sklepy Smyka, tup tup, Only (ubranka Name It), Reserved Kids, Adidas, Puma… Możemy tam trafić na prawdziwe perełki, bo ceny muszą być co najmniej 30% niższe. I tak np. w Smyku kupiłam wózek parasolkę przecenioną z 650zł na 240zł ponieważ materiał miał małą dziurkę, buciki przecenione z 60zł na 10zł, rękawiczki po 5zł. O ubrankach za 10zł firmy Name It pisałam w haulu tutaj.

W Wy macie swoje ulubione sklepy? Kupujecie w sieciówkach czy szukacie okazji, a może kupujecie w internecie? Może znacie warte polecenia sklepy?

Pozdrawiam 
Madame B


Share:

0 komentarze