Moje miejsca w sieci - vlogi

Cześć!

Co robię, gdy nie tworze wpisów? Czym się inspiruje? Gdzie szukam rad odnośnie pielęgnacji, makijażu, mody?
Dziś przedstawię Wam listę pięciu moich ulubionych vlogerów. Jasne, że oglądam ich więcej, ale ta podana piątka zawsze potrafi mnie zainteresować. Na każdy film czekam z utęsknieniem i jeszcze żaden mnie nie rozczarował.
Kasia D to moje guru od pielęgnacji cery. Ma niesamowitą wiedzę, doskonale wie, który składnik, na co działa. Jej filmy to nie tylko zwykłe recenzje produktów, ale i dokładna analiza składu. Moja pielęgnacja opiera się głownie na polecanych przez nią kosmetykach i jeszcze się nie zawiodłam. Dzięki niej pokochałam kosmetyk z Biochemii Urody.

CallMeBlondieee jest niesamowicie naturalna i zabawna.  Nagrywa głównie filmiki urodowe i makijażowe, przy których nie raz płacze ze śmiechu. Uwielbiam jej poczucie humoru.

Maxineczka tworzy filmy dotyczące makijażu. Uważam, że jest śliczna, jej makijaże niesamowite, a brwi idealne J (jeśli ktoś ogląda jej filmy wie, co mam na myśli). Polecana przez Asię kolorówka często sprawdza się i u mnie. Lubię wykorzystywać jej pomysły i „uczę się” malować przy jej vlogach.

Nissiax83, czyli Agnieszka mieszka w Nowym Jorku. Jest kosmetologiem i pracuje w tym zawodzie. Jej filmy dotyczą pielęgnacji, zdrowego odżywiania, aktywności fizycznej, czasami opowiada o Nowym Jorku. Bardzo miła, naturalna, z mnóstwem ciekawych rad.

Loveandgreatshoes prowadzi duet Kasia i Justyna. Ich vlogi dotyczą wszystkiego, co interesuje kobiety (moda, pielęgnacja, uroda). Bardzo miło się je ogląda, widać, że dobrze się razem bawią. Znakomity duet który tworzy coraz bardziej profesjonale filmy.

A Wy śledzicie vlogi? Macie swoich ulubieńców?

Już wkrótce część druga wpisu i lista moich ulubionych blogów.

Pozdrawiam 
Madame B

Share:

1 komentarze

  1. Znam wszystkie, ale moje ulubione to Basia - CallMeBlondieee i Agnieszka - Nissiax. Ze swojej strony polecam Ewę - RedLipstickMonster i Hanię z kanału digitalgirlworld13. Dziewczyny przekazują na prawdę dużo fajnych i praktycznych informacji nt makijażu. Można się na prawde wiele dowiedzieć i nauczyć.
    Pozdrawiam,
    diabelnieanielska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń