Kosmetyczna top lista 2014 roku

Hej!

Pora na małe podsumowanie. Jakie kosmetyki zawładnęły moją kosmetyczką w tym roku? Co nowego odkryłam i zagościło u mnie na stałe?
Mascara Curling Pump Up, Lovely. Używam jej codziennie, jeden z najlepszych tuszy do rzęs, jakie udało mi się testować.  W dodatku kosztuje niecałe 9zł, pełna recenzja tutaj.
Super Liner Perfect Slim, L’Oreal. Precyzyjny eleyliner do codziennego użytku. Ciężko zrobić sobie nim krzywdę, bo jest bardzo łatwy w użytkowaniu, dokładny opis tutaj.
Rozświetlacz Mary-Lou Manizer , The Balm. Wszystkie pozytywne opinie na jego temat są uzasadnione. Idealnie sprawdza się do rozświetlania makijażu (ma boski kolor). Równie często używam go na całą powiekę do szybkiego i delikatnego makijażu. Na pewno pojawi się jeszcze jego dokładna recenzja.
Lakiery Essie, zdecydowanie warte są swojej ceny. Niesamowity wybór kolorów, bardzo dobra jakość, idealny pędzelek do aplikacji. Więcej tutaj i tutaj.
Wysuszacz do lakieru Sally Hansen. Wybawienie podczas malowania paznokci. Lakier wysycha bardzo szybko, co jest niezastąpione przy dziecku i braku czasu.

A jakie są Wasze odkrycia? Czy w tym roku znalazłyście jakiś kosmetyk idealny?

Pozdrawiam
Madame B

Share:

8 komentarze

  1. Słyszałam bardzo dobre opinie o tym rozświetlaczu. Muszę przyznać, że sama go nigdy nie używałam, BA, nawet nie mam rozświetlacza w swojej kosmetyczce (takie oszczędności ostatnio Matka Budująca prowadzi) ale gdybym miała okazję na pewno bym po niego sięgnęła.
    www.MartynaG.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Również uwielbiam też tusz ;) jest tania, nie skleja rzęs, ani się nie kruszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba muszę się wreszcie skusić na ten tusz. Czytam same zachwyty na jego temat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba wypróbuje ten eyeliner, a tusz uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mascara u mnie też jedna z ulubionych ;-) Ogólnie uwielbiam te z elastyczną końcówką.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przekonałaś mnie do tej mascary. Dziś kupiłam i będę próbować :)

    OdpowiedzUsuń