Co nowego w sieciówkach (H&M, Zara, Reserved)?

Cześć!

Ostatnio ciągle było o wyprzedażach, ale ten temat uważam za zamknięty (do czerwca). Dziś pokarze Wam, co nowego pojawiło się w sieciówkach - Zara, Reserved, H&M (Mango pokazywałam tutaj). Co będą nosić nasze pociechy w sezonie wiosennym? Jakie kolory i wzory? Może wypatrzycie coś, co Wam się spodoba, albo zainspiruje Was do poszukiwań podobnych wzorów w sh?

Reserved


Zara




H&M



I jak się Wam podobają nowe kolekcje? Macie już swoje typy?

Pozdrawiam
Madame B


Share:

13 komentarze

  1. Przecudne rzeczy :) Uwielbiam takie buszowanie po sklepach i oglądanie ślicznych ubranek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne! Az chce sie isc na zakupy :-) znowu modne szarosci beze i brudny roz

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam uwielbiam uwielbiam takie posty :))
    Chyba mnie nieco wyprzedziłaś... nawet nie zdążyłam wejść do sklepów na stronie :P

    www.MartynaG.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już zdążyłam pójść do sklepu i kupić parę rzeczy z listy :) Niedawno wróciłam :)

      Usuń
  4. Lista świetna :) trochę mi szkoda bo moje najmłodsze dziecię wyrosło już z ubranek dla najmłodszych.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne! Muszę teraz czekać na wiosenne wyprzedaże :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wiesz co...90% rzeczy mi się podoba...nie dobra Ty, bo namawiasz do złego ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podobają mi sie te z Zary, ale z większymi zakupami poczekam do wyprzedaży ;))). Choć to wszystko już teraz tak kusi ;).

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudeńka. Większość chętnie widziałabym w garderobie Olusia. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super te ciuszki, muszę się wybrać na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj namawiasz do zlego!

    OdpowiedzUsuń