Sweterkowy kubek DIY - Jak wykorzystać stary sweter?

Sweterkowe dodatki są ostatnio bardzo modne. Ocieplacz na kubek, swetrowe poduszki i koce są naprawdę piękne. Sama od dłuższego czasu miałam ochotę na dodatki w tym klimacie. Dlatego gdy jeden z ulubionych zimowych swetrów okazał się za mały postanowiłam nadać mu drugie życie.

sweterkowy kubek DIY

Rękawki od swetra nadają się idealnie na ocieplacz do kubka. Odcinamy rękaw i nakładamy go na kubek. Od spodu możemy go zszyć (trzeba zwrócić uwagę, czy kubek będzie stał) lub podszywamy materiał na dole kubeczka.

co zrobić ze swetra

kubek ze swetra

Jak zrobić sweterkowy kubek

Drugi pomysł to poszewka na poduszkę. Do tego wykorzystujemy resztę swetra. Odcinamy rękawki, boki mamy już zszyte, samodzielnie zaszywamy górę, a na dole doszywamy guziki. Dzięki takiemu zapięciu bez problemu będziemy mogli wkładać i wyjmować poduszkę.

I tak z jednego niepotrzebnego swetra powstało kilka dekoracji do domu. Jak podoba się Wam taki pomysł?

Pozdrawiam
Madame Blania

Tags:

Share:

14 komentarze

  1. Świetny pomysł, uwielbiam takie gadżety

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) A powiedz mi czy podczas szycia oczka swetra nie uciekały? Zabezpieczałaś je w jakiś sposób?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było problemu. Może dlatego, że sweter miał dość duże oczka. Góra jest od razu wykończona (koniec rękawka), a dół podszyłam więc też został zabezpieczony.

      Usuń
  3. Super pomysł, tylko pewnie nie każdy sweter się nadaje, inne mogą się pruć.
    Swoją drogą fajny był ten sweter, no ale zamiast jednego swetra masz kilka superowskich gadżetów do domu :D
    Jak najwięcej życzę takich pomysłów.
    Pozdrawam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny i prosty sposób! Idealny dla takich ludzi jak, którzy nie potrafią posługiwać się drutami czy szydelkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne, ale nie żal Ci było tego swetra??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był już za mały, skurczył się po kilku praniach :/ Więc i tak nie było co z nim zrobić... i wylądowałby w koszu...

      Usuń
  6. Genialny sweterek, mi zazwyczaj szkoda, może znajdę taki który bede mogła wykorzystać i coś takiego stworze :) bardziej podobają mi się te poduszki zeby jeszcze miały guziki to już wgl :)

    http://okiemlesbijki.blogspot.com/2016/02/mam-prawo-byc-kobieta.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba! Uwielbiam te sweterkowe dodatki. Tworzą w domu fajny, zimowy klimat.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł! Od dawna myślałam o takim kubeczku! Muszę przejrzeć moje stare swetry :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł. Kubeczek wygląda cudownie, chyba zrobię dziś przegląd szafy ;)

    OdpowiedzUsuń