Pierwsza encyklopedia dla maluszka.

Pierwsza encyklopedia,  Mój dzień skierowana jest dla przedszkolaków. Jednak według mnie równie dobrze sprawdzi się dla mniejszych dzieci. Mój ruchliwy dwulatek który z reguły nie ma czasu na "czytanie" jest tą książką oczarowany. 

Idealna książka dla dwulatka

Pierwsza encyklopedia, Mój dzień

Co to za książka?

Mój dzień to jedna z pozycji całej serii pierwszych encyklopedii. Kolorowe ilustracje i proste słowa sprawią, że dziecko z ochotą dowie się jak zbudowane jest ciało człowieka, czym różni się niemowlę od starszej osoby, jakie czynności wykonuje o poranku, z łatwością rozpozna różne emocje i czynności. Książka podzielona jest na kilka rozdziałów, aby ułatwić rozpoznawanie nowych rzeczy i poznawanie nowego słownictwa. Każda część zakończona jest kilkoma prostymi pytaniami, by sprawdzić czego dziecko się nauczyło. Książka jest bardzo dobrze wykonana, twarda okładka i grubsze strony znakomicie nadają się dla dzieci.

Idealna książka dla dwulatka

Książka dla maluszka

Czym nas urzekła?

W przypadku młodszych dzieci (takich jak mój dwulatek) to świetna zabawa w rozpoznawanie przedmiotów, czynności, czy emocji. Wskazujemy sobie uśmiechnięte dziecko lub takie które zjeżdża ze zjeżdżalni. Rozróżniamy które wchodzi, a które schodzi ze schodów, naśladujemy ich ruch lub pokazujemy różne części ciała w książce lub na sobie. Jednocześnie uczymy się mówić i staramy poszerzać nasze słownictwo. Starsze dzieci mogą również ćwiczyć pisownie ponieważ każdy rysunek jest podpisany. Książka tłumaczy wiele pojęć i sytuacji np. jak dorasta i rozwija się człowiek, albo dlaczego dziecko może być smutne lub zdenerwowane. Dziecko rozpoznaje przedmioty które znajdują się w pokoju każdego dziecka, czy w kuchni. Udaje zwierzątka z ZOO lub na farmie. To takie must have każdego maluszka.

Pierwsza encyklopedia, Mój dzień

Według mnie to świetna pozycja która uczy i rozwija. W przystępny sposób tłumaczy wiele codziennych sytuacji z którymi ma styczność dziecko. To świetny pomysł na wspólną zabawę która zajmie nawet najbardziej ruchliwe dziecko. Niemal 100 stron frajdy dla całej rodziny!

Książkę Pierwsza Encyklopedia, Mój Dzień możecie kupić <tutaj>.

Inne książki tej serii: Pojazdy, Piłka nożna, Zwierzęta, Na Wsi, Konie i kucyki, Dinozaury.

Jakie książki polecacie dla wymagających ruchliwych maluchów? 

Pozdrawiam
Madame Blania


Share:

0 komentarze