Sklepy internetowe godne polecenia. Czyli gdzie matka przepuszcza wypłatę?

Sklepy internetowe to wspaniały wynalazek naszych czasów. Niesamowite ułatwienie dla większości z nas oraz dostęp do ubrań nawet z drugiego końca świata. Ułatwia zakupy osobom mieszkającym w mniejszych miejscowościach, osobom chorym, kobietą w ciąży i długo by jeszcze wymieniać... Bez wychodzenia z domu możemy wybierać i przebierać, mamy większy wybór i większą konkurencję jeśli chodzi o ceny.



Co tu ukrywać, ja również uwielbiam takie zakupy. Mogę kupić wiele rzeczy niedostępnych stacjonarnie, ubrania zagranicznych marek, upolować niesamowite promocje bez chodzenia po sklepach i stania w długich kolejkach. Dużo łatwiej przejrzeć ofertę online, zastanowić się na spokojnie i podjąć decyzję o zakupie. A teraz gdy rozpoczynają się wyprzedaże można upolować prawdziwe perełki w mega promocyjnych cenach.

Gdzie kupuję? Jakie sklepy internetowe polecam?

Zalando - ogromny wybór marek z różnych półek cenowych. Sklep oferuje odzież, obuwie i dodatki dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci. Największą zaletą sklepu jest darmowa przesyłka i zwroty. Nawet kupując najtańszą rzecz mamy pewność darmowej przesyłki kurierem który również bezpłatnie odbierze od Ciebie zwracany towar. Zwrot pieniędzy oraz reklamacje również przebiegają szybko i bezproblemowo. Mimo, że sklep ma dość wysokie ceny regularne oferuje szereg promocji i wyprzedaży. -40zł za zapisanie się do newslettera (przy zakupie za min. 200zł), częste akcje promocyjne i przede wszystkim genialne wyprzedaże. Możemy wtedy upolować markowe rzeczy w naprawdę super promocji, ja trafiłam na torbę DKNY za niecałe 400zł (cena regularna to 1000zł), czy portfel Karla Lagerfelda za 199zł (cena regularna 569zł). Ostatnio zaletą Zalando są dobre opisy i zdjęcia produktu. Ponadto często pod artykułami znajdują się opinie innych kupujących które ułatwiają podjęcie decyzji :)

Minti Shop - bardzo duży wybór kosmetyków w przystępnych cenach. W asortymencie sklepu znajdziecie produkty zarówno dużych zagranicznych marek jak i małych polskich firm, kosmetyki naturalne oraz różne akcesoria. W Minti Shop zaopatruje się w większość swoich ulubionych kosmetyków, ceny mojego ulubionego tuszu, czy podkładu są dużo niższe niż stacjonarnie (np. w Rossmannie). Ponadto ten sklep to kopalnia nowości i ciekawych kosmetyków które chętnie wrzucam do koszyka :). Czas realizacji zamówień jest ekspresowy i nie ma problemu ze zwrotami i reklamacjami. Kiedyś dotarła do mnie paleta z pękniętym jednym cieniem, otrzymałam drugi produkt, a uszkodzony mogłam zachować. W innym sklepie przy podobnej reklamacji musiałam najpierw odesłać produkt (na własny koszt), a dopiero później otrzymałam nową paletę, gdzie wszystko trwało bardzo długo. Ostatnia rzecz za którą uwielbiam ten sklep to pięknie pakowane przesyłki plus krówka która zawsze umila mi odpakowywanie paczuszek.

Eobuwie.pl - mimo, że zetknęłam się z różnymi opiniami odnośnie tego sklepu ja jestem bardzo zadowolona. Szybka wysyłka i bezproblemowy zwrot towaru i pieniędzy, Sklep również oferuje dużo ciekawych promocji i podczas wyprzedaży można upolować buty w dobrych cenach. Eobuwie oferuje obuwie, torebki i akcesoria. 

Kosmetyki z Ameryki - drogeria internetowa z bardzo konkurencyjnymi cenami. Duży wybór produktów, dość szybka przesyłka.

Mustache - to prawdziwa kopalnia oryginalnych wzorów i marek. Mustache jest to platforma przez którą projektanci sprzedają swoje produkty. Możesz tu odkryć niesamowitą ilość polskich marek i ich niesamowitych produktów. Niestety jako sprzedawca (korzystający kiedyś z tego serwisu) wiem ile sklep bierze sobie prowizji i że często są problemy z płatnościami. Dlatego portal służy mi jako inspiracja, wyszukuję tu produkty i ciekawe marki, a potem zaglądam bezpośrednio do ich sklepów internetowych.

à Tab - sklep z akcesoriami do kuchni i domu. Dużo inspiracji i pomysłów, bardzo fajne gadżety. Uwielbiam robić tu zakupy do domu. Szybkie przesyłki, dobrze zapakowane. Nigdy nie byłam niezadowolona z zakupu w tym sklepie. No i trwają tam właśnie promocje :)

A Wy gdzie lubicie robić zakupy? Jakie sklepy polecacie?

Pozdrawiam
Madame Blania




Share:

0 komentarze