Ciasto z kaszy jaglanej z jabłkiem

Cześć!



Moja dieta jest teraz bardzo restrykcyjna. Przez kolki małego musiałam odstawić większość produktów. Z diety wyeliminowałam mleko i jajka więc wydawać się mogło, że o cieście mogę tylko pomarzyć. I tak przeszukując internet natknęłam się na przepis na ciasto które składa się właściwie z dwóch składników: kaszy jaglanej i jabłek. Oczywiście od razu postanowiłam wypróbować przepis. Smaczne i zdrowe ciasto, czy to możliwe?




Składniki:
  • 1,2 kg soczystych jabłek
  • 300 g kaszy jaglanej
  • cynamon, brązowy cukier według uznania (w zależności jak słodkie ciasta lubimy)
Sposób przygotowania:

Jabłka zetrzeć na tarce, dosypać kaszę jaglaną, a następnie doprawić do smaku cynamonem i cukrem. Wszystko dokładnie mieszamy. Następnie przekładamy do formy i pieczemy przez 90 min w 190 stopniach.
Ciasto jest naprawdę smaczne i bardzo zdrowe, a przepis szybki i prosty.

Smacznego!

Share:

0 komentarze