Co kryje moja torba plażowa

Cześć dziewczyny!


Co znajduje się w mojej torbie plażowej? Co jest przydatne, a co jest niezastąpione? Jeśli jesteście ciekawe, co przydaje mi się podczas odpoczynku nad wodą to zapraszam do czytania.



  • Okulary przeciwsłoneczne, chronią oczy i skórę wokół nich. Ponadto niezastąpione podczas czytania na dużym słońcu.
  • Krem z filtrem do ciała i do skóry twarzy. Chyba nie trzeba tłumaczyć dlaczego J
  • Chusteczki nawilżające, aktualnie podbieram od dziecka. Odświeżają, czyszczą…
  • Woda termalna odświeża i koi skórę na słońcu. Recenzja mojej ulubionej tutaj.
  • Książka, uwielbiam czytać. Na plaży jeśli nie byłam w wodzie to na pewno czytałam, w tym roku doszła jeszcze zabawa z synkiem i karmienie.
  • Woda mineralna w dużych ilościach.
  • Aparat fotograficzny, aby uwieczniać wszystkie fajne momenty
  • Ostatnią rzeczą jest jakaś przekąska, owoc, bułka słodka.


A Wy co macie w swoich letnich torebkach?

Pozdrawiam

Madame B

Share:

2 komentarze

  1. Ostatnio ta książka dziecko w lustrze była na kilku juz blogach, muszę chyba i ja przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie to wszystko, co u Ciebie plus jeszcze kolorowe gazety. Nie zawsze mam ochotę na książkę, a kolorowa gazetka babska jest wtedy jak znalazł. A i więcej jedzenia. Bo ja jestem wciąż głodna.

    OdpowiedzUsuń