Tydzień w zdjęciach

Cześć!

Dziś kilka zdjęć z minionego tygodnia.


Ubranko do chrztu który planujemy w niedługim czasie, nowe buciki dla małego (trochę na zaś, ale nie mogłam się powstrzymać), oraz nowe łowy z Pepco (poduszka + maskotka pozytywka).



Trochę łakoci, ostatnio apetyt mnie nie opuszcza. Ponadto parę razy skusiłam się na słabą kawkę.


Zdjęcia z mamusią, kilka ujęć jak Michaś pięknie podnosi główkę oraz zdjęcie z poprawin.


Dmuchany muchomorek - basen, zakupy kosmetyczne oraz moje ostatnie ulubieńce z Sephory.

Pozdrawiam
Madame B



Share:

4 komentarze

  1. ulala po pierwsze mamuśka ma nogi do samego nieba! po drugie te muffiny to chyba wszystkie bym zjadła, ale smaka narobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. p.s. konieczna jest ta weryfikacja obrazkowa do komentarzy? bo mi kilka razy wessało komentarz a potem drugi raz nie zawsze się chce pisać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie :) już ustawiłam żeby było ok. Mnie też bardzo to denerwuje i chyba się samo przestawiło.

      Usuń
  3. super foty! śliczna mamuśka. ja już piję jedną zwykłą kawę dziennie od dawna i nic się nie dzieje. tylko ja z mlekiem sojowym a to nie to samo...
    p.s. my też myślimy o chrzcie, ale strasznie mi się nie chce...

    OdpowiedzUsuń