Hit z wyprzedaży – Sephora Mineral Loose Powder Foundation

Cześć


Jakiś czas temu odwiedziłam Sephore. Lubię robić tam zakupy podczas wyprzedaży. Ceny są naprawdę niższe i można upolować fajne kosmetyki. Tym razem wybrałam produkty marki własnej. Sephora ma w swoim asortymencie zarówno totalne buble jak i perełki. I chyba na takie hity trafiłam tym razem. Zakupiłam puder mineralny w cenie 9,99zł. Kolory były dość ciemne, ale po urlopie właśnie czegoś takiego potrzebowałam.



Według producenta:

Mineralny podkład w pudrze nadaje się do każdego typu skóry, nawet najbardziej wrażliwej; formuła nie powoduje zaskórników, nie zawiera parabenu, talku, jest bezzapachowa i nieuczulająca; zawiera ponad 97 % minerałów.
Odkryj ultra naturalny, matowy i długotrwały efekt, doskonale pokrytą i komfortową skórę przez cały dzień.
Regularna cena 55zł/3,2g


Moja opinia:

Opakowanie typowe dla podkładów mineralnych, czyli średnie w obsłudze i średnie w wyglądzie. Świetnie kryje i wyrównuje kolor skóry. Na twarzy wygląda naturalnie, nie tworzy efektu maski i nie podkreśla porów. Jest lekki, nie zapycha skóry i ma niezły skład. Nie matowi twarzy, co jest minusem, chodź z drugiej strony dzięki temu daje naturalny efekt. Kolejną zaletą jest duży wybór kolorów oraz dostępność w stacjonarnych sklepach (moje ulubione Annabelle minerale są dostępne tylko przez internet i dobór koloru może być kłopotliwy)
Twarz po jego nałożeniu wygląda bardzo świeżo i naturalnie, dlatego został moim ulubieńcem. Idealny na lato, ponieważ nie daje efektu płaskiego matu.


Co sądzicie o kosmetykach mineralnych?

Pozdrawiam
Madame B


Share:

0 komentarze