Palmer's Cocoa Butter Formula Ujędrniający balsam z koenzymem Q10

Cześć!


Już nie raz wspominałam o produktach firmy Palmer’s. Uratowały mnie od rozstępów w czasie ciąży, teraz pomagają w ujędrnieniu mojego ciała i powrocie do formy. Dziś dokładniejsza recenzja Cocoa Butter Formula Firming Butter Q10.



Według producenta:

Unikalna formuła balsamu na bazie masła kakaowego, wzbogacona witaminą E, kolagenem, elastyną, żeńszeniem oraz koenzymem Q10 o wyjątkowym działaniu nawilżającym i natłuszczającym, dzięki czemu skóra staje się miękka i gładka w szczególności po okresie ciąży i laktacji lub szybkiej utracie wagi.

Balsam wyjątkowo szybko się wchłania, pozostawiając na powierzchni skóry odpowiedni film zabezpieczając przed czynnikami środowiskowymi. Stworzony do wyjątkowo wrażliwej skóry, eliminuje objawy suchości, przywraca odpowiednią gładkość i miękkość. Specjalne połączenie aktywnych składników pomaga w zapobieganiu i eliminowaniu powstawania rozstępów skóry.
Cena: 30zł/315ml


Moja opinia:

Kolejny produkt tej marki w którym się zakochałam. Balsam zamknięty jest w wygodnym opakowaniu z pompką. Mały minus jak to w przypadków większości kosmetyków w takim opakowaniu, ciężko wydostać produkt do końca i należy odkręcić opakowanie.
Zapach balsamu typowy dla całej serii, czyli kakaowy, który mnie bardzo odpowiada. Zostaje na skórze naprawdę długo. Jednak wiem, że zapach może niektórym nie pasować i przeszkadzać.
Gęsta konsystencja produktu łatwo się rozprowadza i szybko wchłania. Nie pozostawia na skórze nieprzyjemnego, przetłuszczonego filmu. Nie brudzi ubrania. Balsamu używałam nawet w gorące dni i nie spływał z ciała jak inne kosmetyki.
Jak działa i czy są efekty? Jak dla mnie super nawilża. Na początku smarowałam nim jedynie uda, pośladki i brzuch, a resztę ciała innymi kosmetykami. Po 2-3 godzinach reszta ciała była znowu przesuszona, a ciałko posmarowane masłem Palmer’s  nadal było bardzo przyjemne w dotyku i genialnie nawilżone. Dlatego teraz używam go na całe ciało.  Ponadto skóra jest po nim ładnie napięta i delikatnie ujędrniona.
W tej chwili jest to mój ulubiony kosmetyk do pielęgnacji ciała. Używam go raz dziennie i widzę dużą różnicę w stanie mojej skóry. Ciało jest nawilżone nawet po wakacjach gdzie miało kontakt z dużą dawką słońca, wiatru oraz wody morskiej.

A jaki jest wasz ulubiony balsam do ciała?

Pozdrawiam

Madame B

Share:

1 komentarze